7 wrz 2011

Oko widzi tylko to, co umysł gotowy jest przyjąć..


Gdy patrzę za okno i widzę jak wiatr wygina drzewa, a deszcz strugami spływa po szybie, nie mam nawet ochoty wychylać nosa spod koca. Więc siedzę tak popijając "józię z jabłkiem " dzierżąc w jednej dłoni czekoladę, a w drugiej książkę która niesamowicie mnie wciągnęła. Zadziwiająco dużo czytam w te wakacje oczywiście pomiędzy podróżami po całej Polsce bo w te wakacje dużo zwiedziłam :)

Rozprawiłam się z książką 'Róże cmentarne' Mariusza Czubaja i Marka Krajewskiego



Da się przeczytać aczkolwiek wg mnie nie jest to książka która pochłania cały wolny czas i nie daje o sobie zapomnieć. Straszne irytował mnie główny bohater i momentami miałam nadzieję, że to on będzie ofiarą ;) Zaintrygowały mnie jednak morderstwa. Niestety czuje niedosyt.
Nie mogę powiedzieć, że książka była męcząca lub całkowicie nudna bo wtedy nie wytrwałabym do końca. Cóż każdy ma inny gust i jestem pewna, że nie jednej osobie się spodoba ;) Za mną nie będzie jednak chodziła myśl "co było dalej".

Wśród moich kochanych blogowiczów z innej strony ostatnio krąży piosenka, a więc co mi tam! ..i ja ją dodam! ;)





P.S: Oglądaliście wczoraj mecz? Istny szał na facebooku. Dawno nie widziałam żeby w tak krótkim czasie przybyło tyle postów ;p Szczerze liczyłam na wygraną Polaków niestety remisująca bramka mnie załamała. No cóż 2:2 lepsze od 0:2 ;]

2 komentarze:

  1. Ja nie oglądam meczu bo nie mam ochoty się denerwować..
    ja z książek najchętniej czytałabym Erotyki ;> :D
    ;*
    Epi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz się zdenerwuję..
    Nie mogę dodać Ci komentarzu ..;D
    ja najchętniej czytałabym erotyki.
    Co do meczu,lepiej było nie oglądać żeby się nie denerwować.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).