31 paź 2011

Nudy dnia dzisiejszego..

Nie wystarczy znaleźć czterolistnej koniczyny, trzeba jeszcze znaleźć szczęście. Koniczyna pomaga nam tylko w poszukiwaniach. Jest znakiem, że duże szczęście można znaleźć w tych najmniej zauważalnych gestach, słowach czy rzeczach.


Tak, wbij szpilkę w moje serce i uczyń mnie pokorną. Jak myślisz, upadnę, czy tylko się potknę ..?


Bogowie grają w kości i nie pytają wcale czy chcesz przyłączyć się do gry.


Kolejny dzień i pepsi łyk ten sam..


kolor prawdziwy, szczery, szalony:


Muzyka nie tylko daje nam ukojenie i dostarcza rozrywki. Jest czymś więcej. Można poznać człowieka po muzyce, jakiej słucha.


1 komentarz:

  1. Zastanawiam się co powiedziałabyś o mnie po przesłuchaniu mojej playlisty:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).