28 paź 2011

Raz na miesiąc kurz ze mnie zetrzesz..

Zastanawiam się skąd nagle wśród dziewczyn objawiła się taka fascynacja rudym tudzież czerwonym kolorem włosów. Nastała moda która sprawia, że co druga dziewczyna zaczyna się tak farbowac. Mam dosyc panienek które chcą tym udowodnic 'jakie to są fajne'. 
Kiedy jeszcze byłam blondynką nie myślałam, że kiedykolwek odważe się na taki krok. Przeważyły słowa 'nie zrobisz tego' ponad dwa lata temu. Oczywiście na przekór musałam to zrobic. Zaczynając od miedzianego rudego kończąc na czwerwonym w którym się zakochałam...i tym sposobem został ze mną do dziś.
Myślę, że od tamtej pory się zmieniłam ale to nie kolor włosów na to wpłynął tylko studia, zmiana otoczenia oraz świetni ludzie dzięki którym stałam się bardziej otwartą i wesołą osobą.
Pociesza mnie myśl, że moda szybko się zmienia i niedługo fanki najnowszych trendów zmienią styl, a sztucznie wykreowane osobowości znikną z ulic ustępując miejsca prawdziwym kobietą. 

Ludzie róbcie to co lubicie, a nie to co robią inni!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).