24 lut 2012

Nie odnajdzie więcej nas ta sama chwila...


W weekendy tęsknię za Tobą najbardziej....Pamiętasz ten dzień w Ustce? Gdy wleźliśmy do tego samochodziku (ja, jak ja ale Ty ledwo się tam zmieściłeś ;) ) Gdy Malwina wylosowała mi w automacie pierścionek i na promenadzie odbyły się nasze "zaręczyny" Ludzie gapili się na nas jak na nienormalnych ale mieliśmy to gdzieś. Zawsze byliśmy wariatami i mieliśmy gdzieś to co ktoś o nas pomyśli. W życiu poznałam tylu ludzi ale nie ma na całym świecie drugiej takiej osoby jak Ty..mojej bratniej duszy. Byliśmy jak Bonnie i Clyde. Rozumieliśmy się bez słów. Do dziś pamiętam to Twoje spojrzenie które mówiło że ktoś jest jebnięty..i ten ironiczny prześmiewczy uśmiech :) 



Strzeliliśmy wtedy mnóstwo fotek niestety mam tylko część przez wymianę dysku ;|



"Gęsio pamiętaj, tu kiedyś będzie kaloryfer" - mówiłeś :)



Dostałam od Ciebie wtedy figurkę kota którą wylosowałeś w automacie mówiąc m "Gęsio żebyś nie mówiła, że nigdy nic Ci nie kupiłem". Pamiętam jak mówiłeś "Wylosowałem go Martynie bo jest moją przyjaciółką i chciałem żeby się uśmiechnęła jak go zobaczy"


Tego dnia wróciliśmy i oglądaliśmy strasznie nudny horror, myślałam że zasnę do puki nie zaczęliśmy się wygłupiać i wprowadzać własny dubbing.
Minęło półtora roku od tych dni w których spędzaliśmy wiele godzin spacerując po Ustce, wylegując się, zakopując, wygłupiając. Boże ile bym dała bym mogła je spędzić znów z Tobą! Spacerując Ustką myślę o Tobie i jak nam wtedy było dobrze..a teraz nie ma Cię, nie ma już prawie trzy miesiące...! a ja cholernie tęsknie! Czuję w sercu pustkę...

Ta piosenka jak byłam mała zawsze wywoływała u mnie łzy. Kojarzyła mi się ze wspomnieniami które odeszły. Dalej tak jest, nie mogę jej słuchać..



1 komentarz:

  1. Tęsknota i wspomnienia to jedne z najgorszych a zarazem najlepszych rzeczy jakie któś stworzył w człowieku...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).