20 mar 2012

patrzę na twarze, które pamięć gdzieś zgubiła, i pytam gdzie ta radość, która kiedyś we mnie tkwiła.


Ci co znaleźli miłość prawdziwą! Swoje szczęście odnajdą!
Ci którymi nie rządzi chciwość nie! Swoje szczęście odnajdą!
Ci co wiedzą co to uczciwość! Swoje szczęście odnajdą!
Masz przy sobie ludzi, którzy zawsze Ci pomogą! Murem staną za Tobą więc doceń to!

Życie ciągle zatacza swój krąg!
Z podwójną siłą odbija się każdy błąd...
Szukając szczęścia Ty bacz na każdy krok!
Gdy myślisz, że trzymasz je w garści ono wypada Ci z rąk...
Rodzimy sie sami!
Umieramy Sami!
Zaplątani w porządania sieci!
I zapominamy! że nie wszystko złotem co sie swieci!
Choć niby juz dorośli!
To w środku jeszcze dzieci!
Wciąż próbujemy odnaleźć samych siebie w tej zamieci!
Poszukiwanie sensu w świecie trwa już od stuleci!
Tak wiele pytań, a brak jakichkolwiek odpowiedzi!
Więc obudź w sobie uczucia!
Nie bądź jałowy jak tundra!
Śpiesz sie kochać ludzi!
Liczy się każda sekunda!

A ja się dystansuje!
Naciskam play, chill'uje!
Zamykam oczy i w swoim pokoju kontempluję!
Doceniam to co czuję!
Szczęsciem koloruję!
Każdą chwilę, wszystkim przyjaciołom szczerze dziękuję!
Czasy się zmieniają trzeba żyć na własną rękę.
Uwierz mi do tego będzie Ci potrzebne szczęście.
Nie patrz na tych chciwych, Ty i tak masz od nich więcej!
Swoich ludzi, wolność słowa i odważne serce!
Gdyby nie to, nie było by tu nas!
Gdyby nie Ty i poświęcony na szukanie szczęścia czas!
Nigdy się nie dowie ten który nie zna cierpienia,
Że to nie materialna rzecz jest sensem istnienia!
Dla mnie szczęście to zdrowie, rodzina, muzyka, kobieta!
Dom który zawsze na mnie czeka!
Tak to jest, życie ma tyle samo wad ile zalet!
Mówi tobie Manolo i Bednarek!





1 komentarz:

  1. znowu pięknie napisałaś ;)
    na I dzień wiosny też coś będzie ?? ;>

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).