4 cze 2012

Wczoraj juz mineło, jutra jeszcze nie znam

Ostatnio strasznie często tu zaglądam podczas gdy do niedawna pisałam posta raz góra dwa razy na tydzień ale co innego można robić gdy się leży pod kocem z gorączką, ma dreszcze i marzy by choć coś przestało boleć? Nie, nie będę marudzić, przecież postanowiłam się zmienić. Robię wszystko by do jutra wyzdrowieć. Zbliżają się zaliczenia, a ja nie jestem w stanie skupić się bo co mnie do cholery obchodzi prawo wspólnotowe czy zasady nowoczesnej administracji zwłaszcza teraz gdy głowa mi pęka..Poza tym mimo iż u mojej kochanej mamy jest dobrze, to chociażbym miała jutro jechać z kroplówką czy respiratorem to dojadę do Koszalina, ba..wstanę nawet na 8 na finanse w środę. Mam kolejne pomysły na zmiany i mam nadzieję, że uda mi się je wcielić w życie, ale na to przyjdzie jeszcze pora. Wiem, że dałam sobie wystarczająco już dużo czasu, ale potrzebuje go jeszcze odrobinę. Choć czasem wątpię i uważam, że to wszystko jest bezcelowe to tak na prawdę mylę się. Wszystko ma swój sens. Ludzie popełniają błędy, nie ma ludzi nieomylnych. Kochani jest lepiej. Po każdej burzy wychodzi słońce, nawet u mnie za oknem się rozjaśnia.
Tak się zastanawiam, czy ja jeszcze potrafię Was czymś zaskoczyć czy już kompletnie się wypaliłam. Zauważyłam, że z każdym postem mam coraz więcej odwiedzin. Dziękuję Wam, że znajdujecie czas by poświęcić mi chwilę i na moment zagłębić się w moje jakże skomplikowane życie. Bez Was by mnie tu nie było. Pozostawiam Was z pozytywną nutką i moimi inspiracjami.
Bless





4 komentarze:

  1. Ty nas zaskakiwac nie musisz! wszystko co robisz staraj sie robic dla siebie bo pozniej Ty bedziesz zyc z sama soba i ze swoimi sukcesami czy porazkami... brzmi to troche egoistycznie, ale czasami tak trzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do końca to miałam na myśli pisząc zdanie "ak się zastanawiam, czy ja jeszcze potrafię Was czymś zaskoczyć czy już kompletnie się wypaliłam" miałam na myśli sposób pisania, a nie to co opisuje.

      Usuń
  2. Trafiłam tutaj do Ciebie zupełne przypadkiem kilka dni temu. Wciągnęło mnie Twoje życie, ze tak to ujmę i przeczytałam kilka, kilkadziesiąt postów wstecz ! Jesteś bardzo barwną osobą i tak jak i ja lubisz muzykę reggae. Osobiście wybieram ją bo widzę w niej przesłanie, sądzę, że Ty też ; ) Sama rozmyślałam o założeniu bloga, ale tak średnio mam na to czas ; ) Ale w planach na przyszłość u mnie coś takiego widnieje. ; p jesteś świetną osobą i obyś się nie zmieniała, była jaka jesteś. Mimo, ze Cię nie znam, sądzę, że warto mieć takich znajomych i znać takie osoby jak Ty ; ) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuje za ten bardzo miły komentarz! zachęcam do założenia bloga, osobiście uważam, że zawsze można znaleźć choć chwilę czasu by wyskrobać parę słów którymi chciałoby się podzielić z innymi, a i ja chętnie bym to poczytała :) Miło mi, że masz tak miłe zdanie na mój temat! Liczę na kolejny odzew z Twojej strony, bless! :)

      Usuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).