23 lis 2012

Dead memories in my head





Pożycz dystans ja często tracę nerwy. Ciężki charakter wiem mam z natury. Nie widzisz nic, kiedy tak patrzysz mi w twarz, nie czytasz z moich oczu, a wiedziałeś, że upadnę i w końcu stracę rozum.Oddaj strach, daj zaufanie, chwyć za rękę. Nie obiecuj, że będziesz zawsze, bo nie znasz dnia ani godziny gdy nastąpi data Twojego odejścia. Dostosuję się do zbiegów okoliczności. Csii..liczy się tylko ta chwila.



..The Other Me Is Dead. I hear his voice inside my head…



3 komentarze:

  1. Bardzo odważne to drugie zdjęcie.Niemniej jednak podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie druga fotka przyciągnęła by uwagę męskiej publiczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).