9 gru 2012

Nie straszna mi za ok­nem zi­ma, kiedy w moim ser­cu najpiekniejszy ogrod, bar­wa­mi la­ta rozkwita

Na wszystkich blogach zimowa sceneria więc i ja dorzucę trochę zimy od siebie. Przedstawiam zdjęcia z Unieścia gdzie byłam z dwoma takimi co mnie całą drogę wkurzali ;D Zimno było nieziemsko ale za to jak fajnie :)
Gorący kubek z zieloną herbatą, Bednarek w tle (swoją drogą podoba mi się jego nowa płyta, chyba sobie ją sprawię :) ), zielony koc i dobra książka. O tak, tego właśnie mi trzeba.

P.S: Kupiłam lampki, może pobawię się w bokeh ;)












9 komentarzy:

  1. chyba nie byłam nigdy zimą nad morzem, więc chociaż u Ciebie mogę obejrzec takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie kaczuchy fajne :D
    lubię zimę.... na zdjęciach :)

    a impreza imieninowa udana, jedzonko pyszne, goście fajni i gitarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zima u Ciebie;) Cieszę się, że znów latasz z aparatem;p mnie się nie chce;P

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze podobała mi się zima nad morzem :) raz spędzałam sylwestra nad Bałtykiem, to było coś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, nam morzem cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem jak mam za dużo energii to przebiegam standardową pół godzinną trasę i od razu lepiej. szczerze mówiąc to nie czuję nawet tego zimna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).