Strony

27 lut 2013

Z pamietnika szarej myszki..


Coś dziwnego pierwszy raz łatwiej było mi nabazgrać coś w pracy magisterskiej niż tu. Ostatnio marudzę, tak strasznie marudzę! Jestem jakąś pieprzoną masochistką, bo wciąż katuje się myślami, które nie dają mi zapomnieć. Doszukuje się dziury w całym, zawracam tyłek Ewelinie  i sama chyba do końca nie wiem, o co mi chodzi. Czegoś mi brakuje, za czymś tęsknie, coś się zmieniło. Przecież wszystko, co najważniejsze mam! A może ja się boję, że to stracę? Niech już wyjdzie słońce, bo sama ze sobą nie wytrzymam!
Czasem także w mojej codzienności pojawia się melancholia, nieprzyjemna refleksja, że wszystko jest bez sensu, a ja zmierzam donikąd  Ot, klasyczny dół, który dopaść może każdego. Snuje się z kąta w kąt i potrzebuje wczoraj. Czas tak szybko biegnie, a piękne chwile ulatniają się. Coś mnie kuje wewnątrz i nie mam namyśli tu bólu fizycznego. Mam jakiś niedosyt. Tylko jak ubrać to w słowa?
Dziś potrzeba mi silnych ramion, które przytulą i powiedzą, że jakoś to będzie,
Czemu ten rok od początku stawia mi na drodze kłody? Już dość chodzenia pod wiatr. Koszalinie nadchodzę! Może to pozwoli mi przestać myśleć o sprawach, które rodzą się pod kłębem moich rudych, niedających się ujarzmić włosów.

26 komentarzy:

  1. Moja Ruda Marudząca Kochana Siostruniu uświadamiam Ci, że po to mnie masz;);*
    no bo kto jak nie my Marudy będziemy się rozumiały najlepiej;)
    moze moje ramie nie koniecznie jest silne ale jestem gotowa wyrwać je z ciała i wysłać Ci je posztą coby Ci przyjemniej było;) wiecej pozytywow w negatywach;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarzucaj tym ramieniem bo mi miłości trzeba ;)

      Usuń
  2. Mój mówi, że kobieta nigdy nie wie o co jej chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mój to by dostał za to w tyłek :D

      Usuń
  3. Skoro teraz czujesz, że rok stawia Ci kłody pod nogi, oznacza to, że niedługo będzie lepiej! Będziesz miała już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając twojego posta czułam jakbym czytała o swoich uczuciach. Dobrze napisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie raz mam takie samo uczucie jak Ty ale bedzie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że nie jestem pewna czy masz to samo bo w sumie ja wiem o co mi chodzi ale nie mogę o tym pisać tu wprost ;)

      Usuń
  6. niestety, ta 13 ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, wyjazd zawsze pomaga się "odświeżyć", poukładać myśli... trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to samo.. Nie wiem co mi jest.. niby wszystko powinno być ok , a jednak nie jest.. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  9. może przesilenie wiosenne Cię dopadło ?
    ja mam na full energii do działania i życia, mogę trochę oddać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a złe dni jakoś ostatnio nastały. ale niedługo może będzie więcej optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. dzieciak jesteś, więc co Ty wiesz o życiu

      Usuń
  12. Myślę, że wraz z przyjściem wiosny przyjdzie też humor i optymistyczne spojrzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy to celowe, ale budujesz fajne napięcie w wypowiedzi:) Popieram post wyżej: wiosna przyniesie optymizm:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wszyscy marudzą. To chyba przez zimę ... Ale ta niedługo się skończy :) Wiosennie mi :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster Award, szczegóły u mnie na blogu: http://thelena-fashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio też zbyt wiele myśli mam w głowie... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też marudzę i katuję samą siebie... może słońce rzeczywiście obudzi nas do życia

    OdpowiedzUsuń
  18. doceń to co masz i nie zadręczaj się , to nic nie da

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku jejku, masz troskliwego misia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń