30 lip 2013

Bądź jasnym promieniem dla tych co szczęścia za mało mają!

Świat oferuje nam wiele, tylko niczego nie daje w promocji. Rozejrzyj się dookoła i zobacz to co ja widzę. Szczęście nie jest łatwe, trzeba do niego dążyć i ciężko na nie pracować... Myślami biegam po różnych krainach, ale najczęściej znajdując się w mojej własnej.. Fotolitografia- ułamek sekundy , który może trwać wiecznie. To fotograf kreśli skrawki swojej duszy różnobarwną paletą emocji na zdjęciach poprzez wrota duszy. Moje zdjęcie, zachodu z nad morza zajęło drugie miejsce w konkursie. Co prawda nagrody nie ma, ale jest ogromna satysfakcja, że ludziom podoba się to co robię 



Po więcej zdjęć zapraszam na mój fanpage :)


18 komentarzy:

  1. Jakie piękne!!! Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Mogą inspirować do pisania wierszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są te zdjęcia! zapierają dech w piesiach *.* No i wspaniały wstęp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie obłędne!! a ta czerwień a raczej pomarańcz i te promienie ... Obłędne ujęcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...świetne fotografie!

    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to napisałaś. A fotografie cudne! Gratuluję sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  7. nastepnym razem bedzie 1 miejsce!:D
    obseruwjemy?www.klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest genialne ;) niebo o kilku odcieniach pomarańczu z uchwyconymi promieniami przypomina mi sok pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam oglądać Twoje fotografie i bardzo żałuję,że ja nie potrafię złapać takich pięknych momentów przez obiektyw. Ostatnio polowałam na błyskawice, ale w końcu uciekłam do domu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wystarczy cierpliwość i dobry program do obróbki :)

      Usuń
  10. coś fantastycznego, las cudowny! muszę zajrzeć na Twój fun page :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie piszesz, zdjęcia również piękne ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. to drugie zdjęcie mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć.
    Zapraszam do udziału w konkursie: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-02-1508.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).