13 sie 2013

Weselny klimat, tak się zaczyna, jest biały welon, a w nim dziewczyna. Strumienie wódki i trochę wina, zarżnięta świnia..i ten tłusty bit!

Przedstawiam Wam parę zdjęć z wesela Dorotki autorstwa znakomitego fotografa Michała Ceszke


Dirty dancing. Lewituję ^^



Se pomacałyśmy Pana Młodego ;)


Tak mój P. walczył na oczepinach :)


Takie dwie, jak my trzy to nie ma ani jednej!


<3




Tu Aldonka kazała nam pić, a fotograf nas przyłapał ;p 


"Jak się masz, kochani jak się masz?" tralala :)


Wczoraj wieczorem wróciliśmy z kolejnego wesela. Tym razem na końcu Polski - w Rybniku. Byliśmy 2 km od czeskiej granicy. Dziś musiałam odespać. Spałam 11h, a i tak mi było mało. Choć wyjazd był niezmiernie męczący (9h samochodem w jedną stronę) to było warto! Weselicho było świetne! Na Śląsku odbywa się to nieco inaczej niż na Kaszubach. Co chwile jakieś zabawy. We wszystkich brałam udział wraz z moim narzeczonym. Złapałam też welon, wygrywając tym samym taniec z Panem Młodym :) Jak kiedyś sama będę urządzać swoje wesele to chciałabym, żeby tak właśnie ono wyglądało. Jestem w stanie ściągnąć nawet tą zarąbistą wodzirejkę która wyglądem przypominała Majkę Jeżowską. Szczerze powiedziawszy jechałam tam z mieszanymi uczuciami, myślałam, że będzie mi się dłużyć. Jednak bawiłam się tak dobrze, do tego jedzenie było przepyszne, że chciałabym to powtórzyć :) Pominę fakt, że moja lustrzanka została zalana, przez co dostałam chwilowych palpitacji serca, ale na szczęście Nikuś działa i ma się dobrze.

37 komentarzy:

  1. ciesze się, że było fajnie na obu weselach :D jednak dobrze, że pojechałaś a nie uciekłaś do mnie ;D kurde jak przeczytałam zdanie, że aparat został zalany to mi serce stanęło! Dobrze, ze wyszedł z tego cało, uff :*

    OdpowiedzUsuń
  2. och, sama nie pamiętam kiedy byłam ostatni raz na weselu ;O nikt się nie chce żenić! Super, że zabawa udana :)) ślicznie wyglądałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Złapałaś welon? Wow, czyli będziesz następna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. średnio raz na rok łapie welon ;) W sumie jestem już zaręczona więc czemu nie ;p ale na śląsku są inne zwyczaje tam łapały wszystkie kobiety nie tylko mężatki i która złapała wygrała taniec z Panem Młodym

      Usuń
  4. hej.fajny blog.dodałem do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałosne..łażenie po blogach i wszystkim zostawiane tych samych komentarzy... do tego ściemnianie, że się kogoś dodało do oberwowanych

      Usuń
  5. załosna to ty jestes..obrazajac kogos....nara..

    OdpowiedzUsuń
  6. A ściemniasz to ty ludziom na swoim blogu....jak coś ci się nie podoba nie musisz wchodzić na mój blog.I nie każdy wie tyle co ty lol.. .A po 2 każdy ma swój sposób na prowadzenie bloga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? To powiedz czym ja ściemniam? Nie wypisuje do ludzi głupich tekstów typu "hej.fajny blog.dodałem do obserwowanych." Poza tym pisałeś, że fajny blog, a teraz już, że ściemniam na nim? Ile Ty masz lat, 13?

      Usuń
  7. Jak na mnie mówisz ze ściemniam? to co ty robisz?znasz mnie by tak mówić?na pewno mam więcej niż ty..i nikomu nie ubliżam jak ty...i do twej wiadomości nic od nikogo nie żebram.Zachowujesz się jak rozkapryszone dziecko..Ja pisze tylko.a co kto zrobi to jego sprawa..Jak coś ci się nie podoba to po co piszesz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha więcej lat ode mnie? To co po 30 jesteś i się zajmujesz "zdobywaniem" długopisów od firm? Przytocz z czym ja ściemniam, masz jakieś argumenty? Po co mam Cie znać, nie wchodzę na Twoje prywatne życie tylko na sposób prowadzenia bloga. Ty chyba rozkapryszonego dziecka nie widziałeś. Pisze u Ciebie bo już mam dosyć ludzi którzy zostawiają mi tego typu komentarze jak Twój pierwszy, a jeśli napisze to u siebie to nie przeczytasz.

      Usuń
  8. A co nie wolno mi?A ty masz że ja ściemniam?Obrażając mnie wchodzisz w me życie..Mój blog i moje prowadzenie jego.Widziałem ,zachowujesz się podobnie..Patrze u Cb jakby co?taki ciemny nie jestem..Ale ja pisząc do kogoś go nie obrażam..A ty co?
    Więc trochę kultury......i nie pisz więcej bo przestane być miły,a szacunek do kobiet mam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Ci wolno ale ja nie życzę sobie tego typu komentarzy o czym z resztą napisane jest pod spodem, ale oczywiście nie przeczytałeś tego, bo pisząc "fajny blog" nawet go nie przejrzałeś. Nie twierdze, że jesteś "ciemny" tylko u Ciebie nie wyskoczy powiadomienie jeśli odpisze u siebie. Z czym ściemniasz? Choćby z komentarzem "dodałem do obserwowanych". mam gdzieś Twój szacunek, to oczywiste, że jesteś gimbazą, dorosły człowiek nie napisałby "Cb". Następnym razem jak będziesz miał mi do zarzucenia, że ściemniam miej chociaż sensowny argument. Obrażam Cię tym, że napisałam iż Twój blog jest żałosny? Może źle się wyraziłam. Żałosne jest żebranie o obserwatorów tak jak już wspomniałam wcześniej

      Usuń
  9. Jeśli cie uraziłem postem że fajny blog to przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że fajny blog to nie obraza pod warunkiem, że się go przejrzy a nie napisze tylko po to by ktoś wszedł na Twój blog. Widziałam, jak zostawiasz identyczne komentarze u innych.

      Usuń
  10. I co z tego?Ja szkołę dawno skończyłem.Nie wiem jak ty...A skąd wiesz że nie patrzyłem....Pisze jak mi się podoba..A tobie nie powinno być nic do tego..
    Ty też udowodnij komuś ściemnianie..Bo każdemu co pisałem to dodawałem do obserwowanych.Ja nic od nikogo nie żebram ,po prostu proszę..a jeśli proszenie jest dla ciebie żebraniem to brawo...Na mój szacunek trzeba zasłużyć,dziwie się taki ludziom jak ty..I co że zostawiam takie same?Często widzę że ludzie piszą tak i nikt nie robi z tego halo..Tylko ty.Jak ci się w życiu nie układa to nie musisz na kimś sobie nerwów odbijać..NASTEPNYM RAZEM UDOWODNIJ KOMUŚ ŻE NIE PRZEGLADA TWEGO BLOGA A NIE OBRAZASZ KOGOŚ SWOIMI WPISAMI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 do Twojej informacji, w życiu układa mi się bardzo dobrze o czym byś wiedział gdybyś przejrzał tego bloga. Nie odbijam sobie nerwów na nikim, wręcz przeciwnie jestem bardzo spokojna i mam bekę z teko jak się wkurzasz. Po 2 powtarzasz się. Po 3 skoro uważasz za dorosłość Twoje, no nie wiem 13-16 lat to Twoja sprawa. Po 4 piszesz jak chcesz i że to niby nie moja sprawa? Pisząc na MOIM blogu to już zaczyna być "moja sprawa". Po 5 nachalne proszenie to jest forma żebrania. Po 6 tak jak już mówiłam mam gdzieś Twój szacunek. Po 7 jest więcej osób którym przeszkadzają komentarz typu "kopiuj-wklej".

      Usuń
    2. No np. mi, mi też przeszkadza jak ktoś nie czyta, pisze farmazony i liczy na rewanż. Czytać najwyraźniej nie umie, a to trochę przeczy skończonej szkole no ale. A dowodem, że pan Artur ściemnia jest 'dodałem do obserwowanych', a jakoś w obserwatorach go brak :)Bezsensowna jest ta wymiana komentarzy wg mnie, bo do pana Artura nic nie dociera.

      Usuń
    3. Do Pana Artura dociera,ale nie pozwoli by "byle kto" po nim jeździł..A jak można kogoś obserwować jak ktoś tego nie chce?I pisze kocopoły jeszcze?Tyle w tym temacie.TEMAT ZAMKNIĘTY!

      Usuń
  11. Ja nie wiem ile ty masz lat..czy 13 czy 16..Żal z toba pisać.Odczep się dziecko odemnie....żegnam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdź sobie psychiatrę :) W rubryce "o mnie" jest napisane ile mam lat.

      Usuń
  12. sama odwiedź lekarza...albo zmień go bo ten cie oszukuje..a zachowujesz sie jak bachor...i odczep się w końcu odemnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu ale tekst, takich używałam jakieś 15 lat temu. Jakbyś był inteligentny to byś przestał odpisywać na komentarze w których ludzie mają z Ciebie bekę. Dzięki za poprawę dnia. Dawno się tak nie uśmiałam.

      Usuń
    2. omg co za komedia z rana :D 'odczep się ode mnie' (tak, ode mnie piszemy oddzielnie) napisał koleś który wchodzi na obcy blog i sam się czepia :D

      Usuń
  13. Powiem krótko pani magister a pustak w........j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i kto tu obraża innych? Pustakiem to Ty jesteś bo nawet nie umiesz składnie zdań pisać.

      Usuń
  14. świetne zdjęcia! najważniejsze, że wesele się udało, wtedy pewnie już zapomniałaś ile to musialaś jechać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wesele ♥ Panna młoda miała piękną sukienkę!

    Skomentujesz i zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło! --> SESZEL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. "weselny klimat tak się zaczyna..."matko!non stop mi to lata po głowie :)!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).