Strony

22 cze 2014

Pauza.

Ha! Zaskoczę Was, dziś post nie będący recenzją książki. Pewnie ostatnio macie mnie już dosyć, ale dostaję dużo książek. Ze względu na pracę mało mam czasu, a muszę się wyrabiać w terminach. Aktualnie jestem w połowie powieści, więc recenzja pojawi się prawdopodobnie jutro ;) Za recenzję można zgarnąć 300 złotych. Także trzymajcie kciuki! Weekend mija szybko..za szybko. Pogoda nie dopisuje. W tym roku na plaży byłam tylko zimą. Założę się, że jak zwykle słońce wyjdzie w poniedziałek, gdy będę siedzieć za biurkiem. Nie mam Wam nic konkretnego do dodania więc przypomnę o moim FanPage ;)




PODPIS
Photobucket Photobucket Photobucket

18 komentarzy:

  1. to u ciebie w domu takie ładne półeczki? Lubię takie kompozycje i kocham książki więc recenzji nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no u mnie :) Ikea się kłania ;)

      Usuń
  2. Jest i moja Bestia!;)
    Jak moje oko cieszą takie widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio też było mało czasu, 3 miesiące zawalone pracą;/ ale najbliższy miesiąc będzie spokojniejszy co bardzo nie cieszy :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To trzymam kciuki :)
    Tak to jest z tą pogodą niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł za recenzje 300zł ;D chyba moja praca marzeń, czytać książki, recenzować a będą Ci płacić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne półeczki :)))
    jak w ogóle nawiązałaś współpracę z wydawnictwami? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A na jakiej zasadzie dostajesz kase za recenzje? Bylam pewna, ze to wszystko za darmo masz przyjemnosc recenzowac, a tu takie cos.
    Ja jestem wsciekla, bo od czasu jak w pracy mam nad glowa wielkiegi brata nie moge czytac w pracy ksiazki i robic wiele innych rzeczy, ktore robilam wczesniej... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiście straszne heh, ja też nie mogę ani w pracy czytać książek, ani korzystać z neta.
      Pisałam kilka komentarzy wyżej, że chodzi tym razem o konkurs. Jakby mi tyle kasy płacili, chyba bym nie kazała trzymać kciuków? ;)

      Usuń
    2. No tak nie doczytalam w komentach, ze to konkurs...

      Usuń
  8. Też chciałabym zarabiać na pisaniu recenzji książek. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli :)
    A zdjęcie ładne, zaintrygowała mnie okłada książki "Drzewo migdałowe".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto zarabia na pisaniu recenzji? ...bo ja też bym chciała.

      Usuń
  9. Ja tam lubię Twoje recenzje. Żeby takie coś ciekawie napisac trzeba dokładnie przeczytac i miec dar streszczania :) Powodzenia w konkursie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję i nie dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytaj czytaj,c zekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie trzymam kciuki (o ile konkurs już się nie skończył) ;-)

    OdpowiedzUsuń