Strony

26 sty 2015

Konkurs Harlequin

Witam,

mam do przekazania dwa zaproszenia, które, jak sądzę, mogą zainteresować grono blogerów.

Zaproszenie pierwsze dotyczy konkursu "Zostań autorką Harlequin". Jest to konkurs na opowiadanie o miłości, ogłoszony świeżo na serwisie Wydawnictwa.
Gorąco zachęcam do zgłaszania swoich tekstów - do ujawnienia zawartości szuflad z gotowymi już opowiadaniami lub też do wypróbowania swego pióra w romantycznej tematyce i napisania czegoś zupełnie nowego :-)
Nagrodą będzie opublikowanie przez Wydawnictwo zwycięskiej pracy w formie eBooka oraz perfumy. Szczegółowe informacje [tu]

Drugie zaproszenie dotyczy konkursu foto na FB, w formule znanej części Użytkowników, o temacie "Miłość jak z książki" [klik]
Mam nadzieję, że ta zabawa wprowadzi nas choć trochę w walentynkowy klimat.





PODPIS
Photobucket Photobucket Photobucket

21 komentarzy:

  1. Chętnie poczytamy! :D ale nie napiszemy... Gdyby można było kupić czas :(
    Bardzo fajny i kreatywny konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w szufladzie kilka niedokończonych opowiadań, ale wątpię czy nadałyby się do publikacji. Zaśmiewam się do łez jak je czytam, a raczej nie o to chodzi :D
    O konkurs foto zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo może być ciekawie :) Może wezmę udział w tym pierwszym, o ile złapię wenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będzie duuużo zgłoszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam romantycznych zdolności pisarskich :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za informacje :) Szkoda, że wszystkie moje (w początkowej fazie tworzenia) romantyczne opowiadania i tak w końcu przekształcają się w opowiadania z wątkami kryminalnymi. No jakoś tak samo wychodzi :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Candy z Wiśniewskim do zgarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już o tym konkursie, ale ja bym już szybciej opowiadanie kryminalne napisała :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden taki mdły tekst, ale się nie odważę. :D
    Za to ten konkurs na FB zaraz obczaję. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy konkurs, mam nadzieję, że ktoś się na niego skusi. Ja spasuję, bo brak mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja się piszę na fotograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mogę horror napisać Gąska co Ty na to?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. HM... chyba to nie dla mnie, no i czas nie pozwala na az tyle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, to nie moja tematyka. Lubuję się w książkach z problemami, dołujących. Miłość owszem- ale w realnym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  14. och ja taka zdolna i kreatywna aż nie jestem by pisać :) kiedyś jakoś miałam więcej fantazji

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym nie musiała akltualnie zajmować się sesją, kto wie, może bym coś naskrobała :D Do kiedy można zgłaszać prace? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jak z książki do 17.02
      Zostań autorką Harlequin do 2.03

      wystarczy wejść w podane przeze mnie linki, tam są wszystkie informacje :)

      Usuń
  16. słyszałam już o tym konkursie, fajna forma. tylko ze ja zawsze mam pecha

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pisanie na pewno sie nie lapne, ale fotki kto wie. Bardzo ciekawe prozozycje!

    OdpowiedzUsuń