31 sie 2015

Starter opalania, przyspieszacz, balsam utrwalający Soraya i Plastry na pęcherze, otarcia Salvequick

Witajcie kochani. Koniec lata i koniec przygody z kampanią Soraya i Bio-Oil. Dziś przychodzę zaprezentować Wam dwa ostatnie z produktów, które otrzymałam do testowania. Zapraszam!






Od producenta:
Express Bronze 3 w 1 to innowacyjny produkt ,zawierający składniki przyspieszające produkcję melaniny (barwnik skóry)zarówno pod wpływem promieniowania UV , jak i bez jego udziału.Dzięki temu kosmetyk łączy w sobie trzy funkcje :

STARTER- przygotowuje skórę do wakacji poprzez delikatne przyciemnienie jej kolorytu.
PRZYSPIESZACZ OPALANIA - regularnie stosowany skraca czas potrzebny na uzyskanie ładnej , naturalnej opalenizny.
BALSAM UTRWALAJĄCY- przedłuża trwałość opalenizny .Nawilża i wygładza naskórek ,podkreślając efekt opalonej skóry.

Zawiera:
EKSTRAKT Z ORZECHA WŁOSKIEGO-przyciemnia koloryt skóry,nadając jej piękny,złocisty odcień.
SUN TAN BOOSTER -stymuluje proces powstawania melaniny.
WITAMINA E,PENTANOL I ALLANTOINA -doskonale nawilżają i odżywiają skórę,łagodzą podrażnienia.

Skład:

Moja opinia:
To zdecydowania najfajniejszy kosmetyk ze wszystkich, które otrzymałam w ramach kampanii. Najlepsze w nim jest to, że ma wielorakie zastosowanie. Jako, że można go stosować codziennie jako starter na dwa tygodnie przed wakacjami, jako przyspieszacz - bezpośrednio przed wyjściem na słońce lub jako utrwalacz nakładając go na opaloną skórę myślę, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Ja wybrałam środkową opcję. 
150 ml białej mazi zamknięte zostało w miękkiej, brązowej tubie z zamknięciem typu "klik". Zapach jest przyjemny dla nosa i długo utrzymuje się na skórze. Konsystencja jest nieco wodnista, ale idealnie rozprowadza się na ciele i szybko wchłania. Nie pozostawiając tym samym tłustych plam na ciuchach. Można go stosować zarówno wychodząc na spacer, plażę czy na solarium. Wydajność zależy od tego jak często produkt jest stosowany. Ja używając go przed wyjazdami nad jezioro przez całe wakacje zużyłam około połowy opakowania. 
Kosmetyk nadaje skórze blasku jednocześnie pięknie podkreślając opaleniznę. Trzeba jednak uważać ponieważ nie zawiera on filtrów UV. 
Podsumowując z ręką na sercu mogę przyznać, że widziałam efekty na mej mało opalającej się skórze. Na pewno sprawie go sobie ponownie :)



Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 17 zł
Moja ocena: 5/5

_________________________________________________________________________


Od producenta:
Hydrokoloidalne plastry Salvequick na pęcherze i otarcia
Salvequick FOOT CARE na pęcherze i otarcia wykonane są z zaawansowanego hydrokoloidalnego materiału przyspieszającego gojenie. Hydrokoloidalny plaster wchłania wilgoć ze skóry i rany, tworząc swoistego rodzaju poduszeczkę, która zmniejsza nacisk na skórę i zapobiega otarciom.
Hydrokoloidalne plastry na pęcherze i otarcia Salvequick działają jak dodatkowa warstwa skory. Idealnie przylegają i pomagają zachować odpowiednią wilgotność. Mogą być stosowane profilaktycznie, w celu zapobiegania tworzeniu się pęcherzy i otarć, jak również przyspieszają gojenie już istniejących.
Od wewnętrznej strony:
•  przyspieszają gojenie
•  chronią pęcherze i otarcia
•  pochłaniają nadmiar wilgoci z rany
Od zewnętrznej strony:
•  półprzepuszczalna warstwa poliuretanowa pozwala na odparowanie
•  nadmiaru wilgoci zgromadzonej od wewnątrz plastra
•  zabezpieczają przed brudem, wodą i bakteriami
• bardzo dyskretne (w kolorze skóry)



Moja opinia:
Jak na złość przez całe wakacje nie miałam żadnych pęcherzy, ani obdarć (znając życia pewnie teraz będę mi się one tworzyć na umór), dlatego też postanowiłam przetestować je bez widocznych przyczyn. Użyłam produkt zgodnie z instrukcją. Początkowo plastry trzymały się bardzo dobrze. Niestety po kilku godzinach jeden zgubił się w bucie, a drugi zwisał do połowy. Być może przyczyną jest pocenie się w czasie upałów lub lepiej zadziałałyby przy innym obuwiu.  Niestety co do łagodzenia bólu nie mogę się wypowiedzieć ponieważ takowego nie posiadałam. Czy użyłbym ich ponownie? Raczej tak,ale tylko wtedy gdy rzeczywiście bym ich potrzebowała.

Cena: ok. 5 zł za 6 sztuk

Pozostałe recenzje:

Produkty wypróbowałam dzięki:

10 komentarzy:

  1. Ten starter to chyba faktycznie fajna sprawa. Ja nigdy nie używałam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your beauty products. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamierzam zadbać bardziej o stopy, ale chyba nic na otarcia i pęcherze mi się nie przyda, chyba że przeholuję z bieganiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała sobie kupić jakiś bronzer, bo przez to, że wakacje spędziłam w domu, nie opaliłam się tak mocno, jak chciałam :( i jestem bladziudka... tzn mam opaleniznę, ale wiem, że mogę być prawie że czarniutka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to nie samoopalacz. Jedynie przyspiesza, utrwala i przygotowuje do opalania ;)

      Usuń
  5. Raczej mi się nie przyda, ale polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz żaden z tych kosmetyków mi się nie przyda, ale będę o nich pamiętać. :)
    Kampania ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten starter wydaje się być ciekawy, a co do plastrów, sama je próbowałam i słabo mi się trzymały ;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Plastry na obtarcia bardzo by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).