16 maj 2016

W obiektywie - maj 2016

Nawet nie wiecie jak mi czas szybko leci! Za 2 miesiące biorę ślub, a przecież dopiero co było półtora roku i "luz-blues". Co chwile załatwiamy coś w związku z nim i nie mamy czasu na nic. Nawet moje myśli i sny zajmuje tylko wesele. Będzie to wielki bal, na który zostało zaproszonych 180 osób, więc na pewno będzie to dla nas wydarzenie życia. Mam wrażenie jakby świat się kończył na tym dniu, a przecież minie szybko, a życie potoczy się dalej. Żeby nie zawracać Wam za długo głowy tym jednym absorbującym tematem przechodzę do zdjęć :)

Wycieczka do zamku w Łapalicach


Ach, piękne miejsce szkoda tylko, że tak zdewastowane przez ludzi...


Takie widoki mamy w Chałupach


No pięknie mi się model ustawił :)


Polecam <recenzja> :)


Skusiłyście się na coś z promocji Rossmanna?





20 komentarzy:

  1. ,,To skomplikowane" bardzo mi sie podobała ta książka. Zdjęcie kaczego kupra :D - świetne ujęcie.
    Lubię Twoje zdjęcia i bardzo trudno mi uwierzyć, że jesteś amatorem. Wszystko wygląda tak profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne masz to zdjęcie w tym kółku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Zdjęcie świetne i modelka niczego sobie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zwiedzać takie ruiny :).
    Zdjęcia jak zwykle piękne. Aż miło popatrzeć :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Model świetnie przybrał pozę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. model ustawił się idealnie!:D zdjęcie z chałup - mega!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia bardzo mi się podobają:)
    180 osób to sporo, a tak w ogóle to wszystkiego dobrego już życzę gdybym później przegapiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze dwa zdjęcia są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromne weselisko!!!!!!
    Trzymam kciuki. Ja też, ale 2 lipca i nie mogę się doczekać. Gości: 100.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Oczywiście,że na coś z Rossmana się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się dopytuję gdzie koteł?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na nic w rossmanie się nie skusiłam, ale od dawna mam te cienie z lovely i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas szybko leci to fakt, a przed ślubem to już w ogóle :)
    Piękne zdjęcia jak zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdyby mi się zbliżał ślub, to prawdopodobnie też bym absolutnie nie potrafiła myśleć o niczym innym :D
    pięknie w Chałupach :)
    pozdro z Malty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie widoki! Po niektórych Twoich zdjęciach aż ciężko uwierzyć, że to Polska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie oczekiwanie i przygotowania do ślubu to musi być coś niesamowitego :)
    Lubię oglądać zdjęcia Twojego autorstwa, bo wkładasz w nie dużo serca i niewiele im brakuje do pełnej profeski :) Są niesamowicie miłe dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest w ogóle ktoś kto nie słyszał o promocji w Rossku? xD
    Widoki macie piękne! Życzymy mimo wszystko spokojnych przygotowań do wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to pierwsze zdjęcie! Co do ślubu: masz racje - dzień i noc miną szybko, ale każdy musi to przeżyc na swój sposób. Mogę sobie mówić, że nie ma co się stresować, ale przecież nie każdy jest mną. ;)
    Wracam do blogowania. Z innym blogiem - takim, który ma mnie zmotywować do rozwijania nowej pasji - fotografii. :)
    Dawna Inochi z nieaktualnego http://no-to-sie-wypowiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko to juz niedlugo.... Bede czekac na fotki ze zniecierpliwieniem :) i bede myslami z Wami Gasko.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).