2 wrz 2017

W obiektywie - sierpień 2017

W tym miesiącu zrobiłam dużo zdjęć. Tradycyjnie trochę książek, trochę krajobrazów, trochę jedzenia, trochę kwiatków i  trochę pierdółek, które ucieszyłyby każdą srokę. Zapraszam :)

 Tyle szczęścia 😀


Fajny thriller medyczny <recenzja>


Niestety, w moich oczach ta książka wyszła słabiutko... <recenzja>


Trochę schematyczny kryminał, ale  całkiem ciekawy <recenzja>


Ktoś reflektuje na Słupskie ze mną? 😛


Zbiór cudownych , wzruszających opowieści o ojcostwie <recenzja>


 "Czytać to bardziej żyć, to żyć intensywniej" ~ Carlos Ruiz Zafón


 Piękne kwiatki do pysznej kawki シ


 Uwielbiam tę serię i bardzo polecam <recenzja>


Jeszcze nie przeczytałam tych książek, ale już nie mogę się doczekać


 Sophia Kinsella jest jedną z moich ulubionych autorek, mam sentyment do jej książek 💚


 Promocja książki była świetna, ale niestety sama książka bardzo zła 🙁 <recenzja>


I tak przez całe życie...
 

 Literatura oraz fotografia - dwie moje największe pasje


Mmm... Pyszna przekąska


 Trzeci, ostatni tom serii, autorki zaserwowały na sam koniec bombę <recenzja>


 A tu cała seria 🙂


 Sopot


 Filharmonia Kaszubska w Wejherowie


 Z tego kubka kawa smakuje najlepiej!


 Taki pyszny obiadek


Książka jakich wiele, ale ciekawa w odbiorze <recenzja


 Zdecydowanie najlepsza książka spośród tych, które przeczytałam w tym miesiącu <recenzja>


 Piękne Wejherowo


 Ale widoki nam towarzyszyły w podróży 💙


 Łazimy po polach i łąkach czegoś szukając 😛


 Ta historia wyrwała mi serce i podarła na kawałki...


 Takie trochę vintage 🙂


 Kolejna polska autorka, którą uwielbiam!


 Ciągle pada...


W końcu udało mi się dopaść te piękności w Biedronce 😊


 ...i jeszcze takie 😀


 Inspirujący magazyn


 Aromatycznie 😊


 Domowe hamburgery


 Pozdro od Kaszuba (wkurzające mnie komentarze za 3... 2... 1...) 🐈


Świetnie ujęta polska mentalność w jednej książce <recenzja>


 W tym miesiącu wypiłam ze sto litrów herbaty 🙃


20 komentarzy:

  1. Super! Czyli sierpień spędziłaś kolorowo :). Już od pierwszego zdjęcia widzę, że nas podobne rzeczy cieszą :D. A te domowe hamburgery wyglądają lepiej niż wiele kupnych :).

    Mi miesiąc minął niestety bardzo pracowicie, ale udało mi się zmieścić parę "barwnych" elementów. Jeśli jesteś ciekawa, to zapraszam do mnie na nieksiążkowych ulubieńców miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia! Napatrzeć się nie umiem :) A to z obrączkami urzekło mnie chyba najbardziej :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie klimatyczne zdjęcia. I masz swój kubek, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiszące nad ulicą, bardzo długą ulicą, parasolki widziałam w tym roku w toskańskiej miejscowości Pietrasanta :)) A jak widzę piękne różyczki, pierniczki i kawkę to sobie myślę, że idzie jesień... Bardzo ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A pisałaś mi kiedyś, że nie robisz zdjęć książkom na bloga :) ale cię wciągło :D ale one są bardzo fotogeniczne i tyle można ciekawych ujęć z nimi zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje podsumowania miesiąca i klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się skusiła na ten thriller medyczny.
    Te Twoje serie są najlepsze!
    Świetnie się je przegląda!
    Pozdrowionka niedzielne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż tasiemek :) Ciasteczko i kawka musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam! przepiekne zdjęcia :) zakochałam się ps. jaka to rasa kota?

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże zdominowały ten post :P
    Piękne robisz aranżacje tła do książek :)
    Zdecydowanie musimy powiększyć swoją kolekcję tasiemek (jak na razie większość z pandzimi mordkami :P
    O i lody i małe ciasteczka z Biedry! :D a pan kot zdecydowanie czuje się jak boss.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rudnicką też lubię. Chyba przeoczyłam kilka postów recenzenckich, ale już znalazłam parę książek, po które chętnie sięgnę. Fajne gadżety z Biedronki! A jeśli tak denerwują cię komentarze osób, które wychwalają tu wyłącznie kota, to totalnie nie rozumiem, dlaczego jeszcze dodajesz tu jego zdjęcia i to jeszcze z takim podpisem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie dodaję, to zaraz są pytania "gdzie jest kot? ;p
      Same w sobie mnie nie wkurzają komentarze do zdjęcia kota, ale często jest tak, jakby innych zdjeć nie było. Tylko "fajny kot" i tyle.

      Usuń
  12. Jak zwykle piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdjęć książek ;) co do kota, to mnie ciekawi tylko, jak żeś go tak posadziła xD
    Jak zwykle pięknie i kolorowo! Super!
    Co do herbaty to pewnie i ja niedługo zacznę ją pić litrami, bo za oknem coraz zimniej. Trzeba zrobić zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zdjęcia jak zawsze! Cieszę się, że kubeczek ode mnie znalazł się w tym zacnym gronie! ;) Tym razem najbardziej urzekło mnie zdjęcie widoków z podróży, zdjęcie deszczu - mega genialne, i tych parasolek z Sopotu. Nie mogłam przestać podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Zwłaszcza te z kwiatami przypadły mi do gustu. A jak dużo washi tape! Uwielbiam te taśmy :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).