5 mar 2018

W obiektywie - luty 2018

Co u Was słychać? Ja aktualnie nie mogę pozbyć się przeziębienia. W tym miesiącu przeczytałam siedem książek. Zaliczyliśmy z mężem 18-tkę mojej kuzynki. Odwiedziłam fryzjera, a teraz chce mi się płakać, bo nie dość, że moje włosy są o 15 cm krótsze, to jeszcze moja grzywka wygląda, jakby ktoś przeprowadzał na niej eksperyment.  Byliśmy w kinie na "Podatku od miłości", bardzo polecam Wam ten film. Jak na polskie kino, wypadł bardzo dobrze. Miałam też okazję robić sesję w hotelu i to było bardzo fajne doświadczenie. To chyba tyle. Zapraszam do oglądania zdjęć.
 
Takie tam nogi i artystyczny bałagan :p


 Kolejna fajna płyta w mojej kolekcji


 Kawa, kawa, kawa


 Moje alter ego


 Bardzo przyjemna dla oczu pozycja <recenzja>


 W tym miesiącu miałam okazję robić sesję w hotelu. To ja ;)


 ... A to Ania :)


 ...i jej łydka


Klimat musi być


 Wszędzieeee książki


Mój mąż nie mógł zdecydować się na jeden kolor, więc kupił mi trzy bukiety :)


 Lubicie marynistyczny styl?


 Coś czuję, że jeszcze jeden kubek i mąż mnie z domu wyrzuci. Chyba wolał jak miałam obsesję na punkcie washi tape :p


 Uwielbiam tę koszulę ;)


 Ciepło :)


 Macie kota, żebyście mi nie gadali, że w tym miesiącu nie było


 Co tu dużo mówić: kwiaty, kawa i książki - cała ja ;)


Znacie Katarzynę Zyskowską? <recenzja>


 Rekurencja


 Szybka powieść na lekki wieczór <recenzja>


 Za jaką książkę by się tu zabrać? Hmm...


 Lubię te skarpeciochy, ciepło mi podczas czytania ;)


 Główna bohaterka trochę irytująca, ale książka i tak fajna <recenzja>


 Piękne te nasze Kaszuby ❤


 Co autorka miała na myśli?


 Jakie są Wasze ulubione kwiaty?


 Jeszcze w długich włosach ;(


 No tak... Kolejny nowy kubek...


 W walentynki pierdziałam serduszkami


Mój cudowny patronat ❤ <recenzja>


Szeptucha?


 Jestem pozytywnie zaskoczona tą pozycją! <recenzja>


 To jest absolutnie numer 1 tego roku <recenzja>


Niestety nie umiem się oprzeć takim deserkom 


 Takie tam zabawy


 Piwo z kaszubskiego browaru, które przywieźliśmy z Szymbarku


 Książka, kawa, kwiaty, książka, kawa, kwiaty, książka, kawa, kwiaty...


Smacznie, ale to nie ja jadłam te donuty 


...Ja z tymi donutami zrobiłam coś innego :D


...potrzebowałam małych pianek...


...do kawy :D




 W końcu do akcji wkroczył statyw


 Kawa sypana czy rozpuszczalna?


...A może z bitą śmietaną i czekoladą? :)


 Jaka jest Wasza ulubiona cyfra? Ja lubię 8


 Bałagan na zdjęciu i w mojej głowie


 Znowu moje nogi :D


 Lubię takie zdjęcia


 Śniadanko


 deserek :)


 i znów zabawa


 Kot chyba nie wyjdzie do wiosny


 Ta książka ma tylko ładną okładkę <recenzja>


Kolejna świetna pozycja! Polecam!


 A jak tam Wasz luty?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
 Życzę Wam udanego marca!



18 komentarzy:

  1. Piękne skarpetki na pierwszym zdjęciu :D
    Chłopak, który bał się być sam fajnie brzmi, zaraz znajdę w internecie :D
    Kociak piękny też.
    Znam ten ból po wyjściu od fryzjera, dlatego ja chodzę tylko do jednego zaufanego. Byłam półtora tygodnia temu, musiałam dość dużo śćiąć no bo suche strąki, ale jestem mega zadowolona ;)
    www.read-me21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w Twoich podsumowanie miesiąca. Wszystkie zdjęcia skradły moje serce. Kradziarza również czytałam i bardzo mi się podobał a książkę Martwa Jesteś piękna, chciałabym jak najszybciej upolować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i cudowny kot! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki. Kotek opatulony podobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia. Te z kawą są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie da się wybrać najlepszego zdjęcia, wszystkie są cudne. Współczuję "przygody" z fryzjerem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, każde jedno ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć :) piękne je robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia są perfekcyjne, ale najfajniejszy jest ten nos kota i koszula w koty. WspaniaŁA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiego ty masz cudownego kota :O <3 Zdjęcie kota w swetrze zdecydowanie wygrywa :D Ale ja jestem kociarą, więc wiadomo, że najbardziej mi się spodobało :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia! Masz boskiego kota :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kwiaty:) i jakie długie już włoski masz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś przeczytała tekst na górze, to byś wiedziała, że już nie mam ;)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia :) Ja też walczę z przeziębieniem. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tu jak i na Insta Twoje zdjęcia kojarzą mi się z kawą, książkami i kwiatami :) Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotek jak zwykle numer 1!:) a poza tym całkiem dużo fajnych książek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że Pawlikowska wydała kolejną książkę :) Ah, ja ostatnio obcięłam włosy u fryzjera i jakoś przestały mi rosnąć, aż mnie to denerwuje ;/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).