8 maj 2018

W obiektywie - kwiecień 2018

W tym miesiącu mam pewne opóźnienia ponieważ wiele się działo. Mieliśmy z mężem przyjemność bawić się na weselu, na sali, na której niecałe dwa lata temu "weseliliśmy" się u nas. Przeczytałam 8 książek, zrobiłam 4 sesje zdjęciowe. Po drodze były również święta, a zanim dodałam ten post jeszcze Majówka :) Niestety coś nie potoczyło się po mojej myśli, ale o tym pisać nie będę. Zapraszam Was, do obejrzenia mojego podsumowania miesiąca :)

Ciasto od teściowej :)


 Mój ulubiony zespół w maju wydaje nową płytę!


 A co Wy macie w swoich torebkach?


 Piękny pokrowiec od mojej kochanej @bluejasmine1988


 kawa, kawa, kawa


 Z tej kupki przeczytałam już wszystko :)


 Interesująca pozycja dla osób, które nie boją się tematów dotyczących rozkładu ciała <recenzja>


Bałagan jak w mojej głowie :p


Wolicie czarną kawę czy z mlekiem?


 Piękny bukiet miał swoją sesję :)


 Do czego to klucz...?


...Pewnie do jakiegoś zamku...


 Komu ciasteczko?


Jedno z moich ulubionych zdjęć tego miesiąca


 Jest i on!


 I ja!


 Jestem mega dumna z tego zdjęcia!


 A któż to?


 Oczywiście, że @bluejasmine1988 <3


Miałam okazję robić również sesję wysportowanej Kasi


Monice


...oraz Ani


 Ależ to jest świetna książka!!! <recenzja>


I tyle zostało z pięknego bukietu


 Nie ma lepszego towarzystwa od kawy i książki


 Taki tam kolejny ołtarz :p


 Zdjęcie fajnie wygląda z tej perspektywy


 ...ale z tej też całkiem, całkiem


Niebiesko mi :)


 Książka pod moim patronatem medialnym. Polecam! <recenzja>


 Wolicie planować czy żyć spontanicznie?
 

Lubicie koty? Mojego na pewno :p


 Uwielbiam zielony kolor


Teraz częściej będzie się przewijać ta tematyka :)


 Zegarek od męża


 U mnie nigdy nie zabraknie słodkości


 Czyż ta kawa nie jest piękna?


 Trzy rzeczy, z którymi możecie mnie kojarzyć :)


 Świat bez książek byłyby nudny


 Oryginalne zakładki ;)


 Ach, to już prawie dwa lata


 Kawa mi się "wylała" :)


Nawet sweter męża uczestniczy w moich ołtarzach ;)


Pyszne te ciastka! Nie można się powstrzymać!


 Kolejny artystyczny bałagan


 ...a teraz posypią się komentarze... -,-


 Kto lubi Roberta Biedronia? <recenzja>


 Każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce czerwoną szminkę :)


 Lubicie gotyckie, delikatne horrory? <recenzja>



A jak tam Wasz kwiecień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
 Życzę Wam udanego maja! 




23 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. I te kawy! Jestem straszną kawoszką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jestem zakochana w twoich zdjęciach. 😊 ♥️ Świetne książki czytałaś w tym miesiącu kochana. jestem zakochana w pokrowcu na książki, jak zdobędę trochę pieniędzy, to też myślę o takim,ale na razie z przyczyn ode mnie niezależnych wszystko musze odkładać na swoje leczenie. Najserdeczniejsze życzenia z okazji drugiej rocznicy ślubu. 💕😘🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne zdjęcia... Cud, miód i orzeszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak zawsze piękne ;) Oj napiłabym się kawy i zjadła takie ciasto teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piję czarną kawę. Chciałabym umieć robić takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coffeee and books the best combination

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i nawet nie wiem, do którego chciałabym się odnieść najbardziej. Książkę o Ani Mru Mru czytałam i bardzo mi się podobała, udało mi się nawet zdobyć autografy całej trójki. A kawę to lubię z mlekiem, ale bez cukru. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne świetne zdjęcia. :) Aż chce się je oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne foteczki :). Bardzo mi się ten klucz podoba. Zaintrygowałaś mnie tym zespołem, bo chyba jeszcze nie słyszałam... (albo po prostu nie kojarzę z piosenkami). Sprawdzę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem kawoszem jakich mało:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm... Kinderki! ❤️ "Trupią farmę" chce chcę przeczytać. Podobno to bardzo mocna książka. Twój kot ma zabójcze oczy 💕 piękne zdjęcia :) a my kobietki to jednak jesteśmy śliczne!

    Pozdrawiam was wszystkie!
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjęcia są cudowne... jest w nich jakaś magia, klimat, niepowtarzalny urok.... można odpłynąć ♥A ten klucz... cudowny. Gdzie go znalazłaś? Jakiś rodzinny? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tradycyjnie piękne zdjęcia. Trudno wybrać najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zdjęcia! Nawet nie potrafię wybrać tego, który podoba mi się najbardziej.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba klimat kwietniowych zdjęć, a klucz jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej torebce przede wszystkim rządzą leki :D Poważnie, noszę tabletki na wszystko. Jak czegoś zapomnę, to potem się martwię, że coś może mnie boleć a ja nie będę miała leku :D "Trupią farmę" chcę przeczytać, bo bardzo interesuje się taką tematyką. Kawa zawsze pięknie wychodzi na zdjęciach :D Jednak da mnie oprócz kota oczywiście - najpiękniejsze zdjęcie to bukiet z rozmytym tłem <3 Przepiękne i profesjonalne zdjęcie :)
    Jak ja ci dziewczyno zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcie ale nasze myśli zostały przy makowcu już na wstępie xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog bardzo, bardzo klimatyczny, będę odwiedzać !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, zresztą jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle cudowne zdjęcia!!! Te książki i kwiaty z kawą wygldają super!!
    A tą kolorową kawę jak zrobiłaś cudna jest!
    Uwielbiam Twoje zdjęcia.
    Kochana może gdzieś nie doczytałam ale czym są książki pod Twoim patronatem, bo już parę takich postów obiło mi się o oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, kawa jest z ekspresu :)
      Patronat medialny oznacza zajęcie się reklamą danej pozycji. Moje logo możesz znaleźć na okładce takiej książki.

      Usuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).