5 wrz 2018

W obiektywie - sierpień 2018

Sierpień szybko minął. Jeśli miałabym powiedzieć z czym kojarzy mi się ten miesiąc, to powiedziałabym, że z książkami, jeziorem, urodzinami mamy oraz męża, a także z odwiedzinami znajomych. Czas mijał nam dosyć aktywnie :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Przypomniałam sobie, jak się robi statki :p

 Taki bukiecik dla @bluejasmine1988



Kawa dobra na wszystko


 <Plusk>


Jeszcze zatęsknimy za ciepłymi dniami
 

 Uwielbiam faszerowane papryki!


 Jak statki na niebie


 Taką modelkę mieliśmy nad jeziorem


Takie piwko mogą wypić wszyscy i wszędzie :)


 Fajny kolorek


 Lubicie czytać nocą przy lampce?


 Całkiem przyjemny thriller <recenzja>


 A te serię znacie?




 Uwaga, uwaga, sesja słoneczników CZAS START!


 Lubię słoneczniki, a Wy?


 A jeszcze bardziej lubię kawkę w towarzystwie słoneczników ;)


 Kropelki


 Dziś uświadomiłam sobie, że samotność jest straszna i dobrze mieć przy sobie drugą połówkę


Kasie West jest mistrzynią new adult!


Po sesji zostawiłam kwiatki wbite w ziemię, ciekawe czy ktoś je znalazł :)


 Zdjęcie w ramach bycia ambasadorką Warki Radler O%


 Przyznam Wam się, że nie mogę przebrnąć przez tę książkę. Dla mnie ta seria skończyła się na dwóch tomach.


 Sad, but true


 Jak zwykle zadowolony z widoku aparatu w mej ręce :p


Niepozorny, ale bardzo interesujący thriller <recenzja>


Uwielbiam kaszubskie wzory


 A teraz czas na sesję dzikich róż


 Tortilla


 słoneczko?


Książka, która rozgrzała mi serce <recenzja>


 Na te chude łapy ciężko znaleźć jakąkolwiek biżuterię :p


 Piękne, choć tak kruche


Najlepiej zawinąć się w kokon i udawać, że nas nie ma


 Kocham aktualny kolor moich paznokci


 Lekka pozycja obyczajowa o kwartecie przyjaźni <recenzja>


 Coś mi zakwitło w kawie


 Która godzina?


 Wszędzie książki, a przynajmniej ich skrawki


 A jak tam Wasz sierpień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego września!


12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Nie jadłam jeszcze papryki faszerowanej. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za cudny lakier, który kochasz bo mi też bardzo się podoba!!
    szoszki, jak ja dawno ich nie widziałam!!

    Jak zwykle śliczne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam co to za kolor, w każdym razie chyba Semilac ;)
      Co to są szoszki? :p

      Usuń
  3. Ten kot 💖💖 uwielbiam zdjęcia statków! Są piękne 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, zatęsknimy jeszcze za ciepłymi dniami i sukienkami w grochy ;)) Twój kot ma niesamowicie zielone oczy! I te krople wody na płatkach słoneczników....piękne! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znalazłam ani jednego zdjęcia, które mi się nie podoba :) Cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek z pluskiem nas zafascynował :) Niby nic takiego a robi wrażenie to ujęcie zatrzymane w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dzikie róże, wyglądają przepięknie :) W sezonie dość często robię nadziewane papryki, u mnie wersja z soczewicą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już tęsknię za latem i ciepłem :) pamiętam jak robiłam sesję w słonecznikach ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).