3 mar 2019

W obiektywie - luty 2019

Nas jak zwykle życie nie oszczędza. Życie przywaliło w nas dwoma gromami, ale zamiast pisać o tym, podzielę się z Wami informacją, że dostaliśmy pozwolenie na budowę i możemy ruszać ze swoim małym, białym domkiem. W tym miesiącu przeczytałam 9 książek. Zapraszam do oglądania

"Nie jesteś kroplą w oceanie. Jesteś całym oceanem zawartym w kropli'


 Zapowiada się fajnie, w marcu na pewno ją "połknę" :)


Jednak chyba się nie polubię z poradnikami <recenzja>


#iloveflatays


 Książka, kwiaty, kawa - wszystko co kocham na jednym zdjęciu :)


 Jeszcze trochę zimowego akcentu


 Czy może być gdzieś lepiej niż pod ciepłym kocykiem?


 Komu grzanego wina? #jedynytaki #paniambasadorka


 Jedyny poradnik, który toleruję <recenzja>


 Czy miłość zawsze znajduje właściwą drogę? <recenzja>


 Takie akcje ambasadorskie to ja lubię najbardziej! #grzaniecgalicyjski


 Po kryjomu kupiłam nowy kubek 🙈


 Macie tatuaże?


Martwa natura?


 I znowu kawa


Wiele osób ta książka porwała, a mnie średnio <recenzja>


Macie swojego kota (uszy na boki, bo jest pod stołem i nie mógł rozprostować :p)


 A ta znowu niszczy książki!


 I jeszcze robi zdjęcia z różnych perspektyw!


Mała florystka :p


 Takie tam walentynkowe, słodko-pierdzące zdjęcie


 Lubię fotografować kropelki


Jakie są Wasze ulubione kwiaty?


 Czy ktoś jeszcze pamięta kasety i do czego jeszcze służył ołówek?


 Cisza, książka i ja


Nawet na wyjeździe towarzyszą mi książki (i aparat)


 Najlepsza zimowa pozycja przeczytana przeze mnie w tym sezonie <recenzja>


Leia xD


 Nie ściągnęłam kożucha z kakao


 Bukiet od męża


 Rafał Kosik w najlepszej odsłonie <recenzja>


 Ta "książka" nie powinna w ogóle zostać wydana <recenzja>


A tu Was zaskoczę! Tym razem herbatka ;)


 Tyle tej kawy, książek i kwiatów w każdym miesiącu, że już nie wiem, co mam pisać :p


 Ja, w swoimi ulubionym miejscu :p


 A jak tam Wasz luty?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego marca!

 

17 komentarzy:

  1. Jak mówi hymn mojego klubu 'po burzy zawsze wychodzi słońce', więc trzymam kciuki za rozpędzenie tych gromów :)
    Kaseta i ołówek - moje dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wczoraj zaglądałam czy jest u Ciebie podsumowanie :) Cieszę się, że jest pozwolenie na budowę! Jak zwykle dużo miłych chwil i super zdjęć ;) Mój luty szybko zleciał i był niezły, kupiłam nowy telefon, bo moje stare drewienko z zeszłej epoki wyzionęło ducha i w końcu mam smartfona. W pracy zaliczyłam roczną samoocenę na bardzo dobry i byłam na 4 dni w Karpaczu, akurat zastałam piękną jak z bajki zimę, trochę pozwiedzałam i przede wszystkim udało mi się zdobyć Śnieżkę chociaż łatwo nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I cóż ja mogę powiedzieć ponad to, co już pisze tysiąc razy, pod każdym Twoim podsumowaniem. Pięknie, uwielbiam Twoje podsumowania kochana. Aha i też często po kryjomu kupuje kubki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, bardzo klimatyczne i ciekawe przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne zdjęcie to jak pijecie grzańca razem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się akcja ambasadorka :)) Też chętnie biorę w takich udział ;) Książka na ośnieżonej ławce wygląda jak okładka dobrej książki i bardzo lubię kropelki. Pamiętam jeszcze kasety i przewijanie ich na ołówku ;) Pomimo tego, że uwielbiam psy, miałam ich kilka w życiu, to ostatnio zakochałam się w kotku mojej córki 😻, ale jak to mówią wyjątek potwierdza regułę ;) Podoba mi się Twój tatuaż, delikatny, dyskretny i ze smakiem. Z przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia i to więcej niż raz! Pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle cudne zdjęcia i te róże!!
    Księgę dobrych myśli muszę sobie sprawić! uwielbiam takie kolorowe knichy!

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo dobry wynik, gratuluję :) I przepiękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną masz bluzeczkę w maki! I bardzo kreatywne podejście do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I narobiłaś mi tymi zdjęciami ochoty na kawę. Uwielbiam oglądać Twoje fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę świetne pomysł na zdjęcia :D Szczególnie ten kożuch na kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwila relaksu u Ciebie.... cudownie. Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękne zdjęcia i trudno wybrać najładniejsze. Życzę wspaniałego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje zdjęcia zawsze mnie zachwycają <3 Przepiękne. Tym razem nie widzę ulubionego, bo naprawdę to trudny wybór, tyle zdjęć mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Leia jest genialna:) no i oczywiście kocurek (nie można o nim zapomnieć):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na serie. I jeszcze te książki wszędzie powpychane. Uwielbiam takich ludzi jak Ty :D Kreatywność wielką parą. I plus za Disturbed ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).