5 cze 2019

W obiektywie - maj 2019

Maj minął mi na lataniu po lekarzach i spędzaniu czasu na działce. Za wiele nie mam do powiedzenia więc po prostu zapraszam Was do oglądania zdjęć. Miłego wieczoru!

 Duet idealny


  Kwiatki, wszędzie kwiatki
 
  
Całkiem przyjemna obyczajówka <recenzja>

  
Moje ulubione miejsce do zdjęć

  
Piękna ta nasza matka natura


Nie mówcie mojemu mężowi,  że kupiłam porcelanową sowę tylko po to, by jej zrobić zdjęcie 


 U kuzynki na podwórku


  Czy Wasze dzieci lubią kosmos? <recenzja>


Kocham Mikołajka, założę się, że Wy też! :) <recenzja>


 Jak zwykle zadowolony na widok aparatu


Trochę się zawiodłam na tej książce <recenzja>


 Zabawne przygody starszej Pani <recenzja>

  
Jeśli lubicie thrillery, zagadkowe historie, mroczne tajemnice i klimatyczną otoczkę, to jest to książka dla Was <recenzja>


I jeszcze jedno zdjęcie "Co o mnie wiesz?" 
 
 
 Taki to ma dobrze


 Mąż mi nazrywał kwiatków, to trzeba było robić zdjęcia

  
...i bliżej

 
 Kocham kwiaty, ich widok zawsze poprawia mi humor

 
 ...ten sam kadr, tylko od góry


Zakładeczka


I jeszcze jedno :D
 

Ulubiona zawieszka


 No i nie mogło zabraknąć bzu

  
...także kolejna sesja wygląda tak


I w makro
 

  i flatlay

  
Kawy nie mogło zabraknąć

 
 Lubicie bez?


Ostatnio zaniedbałam czytanie


Instagramowa ściana
 

Przez to zdjęcie poniosłam rany wojenne, pokłóciłam się z nożycami kuchennymi


 I kto to będzie sprzątał


  Wznieśmy toast

  
I jeszcze jedno z płatkami


 Jeszcze nie czytałam, ale poprzednia część bardzo mi się podobała <recenzja>

  
Moje ukochane kwiaty

  
Widok z dachu



A jak tam Wasz maj?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego czerwca!


23 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia - nie wybiorę najlepszego
    Uwielbiam Twoje stare książki (nie wiem skąd je masz)
    Uwielbiam Twojego kota (co to za rasa?:D)
    Uwielbiam klimat jaki panuje na Twoim blogu <3

    Chyba przesłodziłam ale napisałam szczerze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeżu, ale mi miło! :)
      Kot jest rasy syberyjskiej, a stare książki mam ze strychu babci mojego męża :p

      Usuń
    2. Śliczny jest :) Kto go czesze? :D
      Takie książki to perełki - znalazłaś tam jakieś ciekawe tytuły? :)

      A blog? Na prawdę stworzyłaś wyjątkowe miejsce i klimat - Twoje zdjęcia są magiczne :)

      Usuń
    3. Ja go czeszę, jak tego nie robię zaczyna się kołtunić i wtedy jest męka :p
      Co do tych starych książek, to służą mi wyłącznie do zdjęć ;) Jest tam jakiś podręcznik, jakaś lektura szkolna i coś tam jeszcze, ale zupełnie mnie to nie interesuje ;)
      Dziękuję za komplement!

      Usuń
  2. Jak zwykle cudowne zdjęcia!!
    Mąż dający takie kwiaty to skarb!!
    Kochana a z dachu masz widok na obserwatorium czy kościół?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kościół, który jest w trakcie budowy, tylko maszyny usunęłam ze zdjęcia :p

      Usuń
  3. Zawsze z niecierpliwością czekam na chwilę kiedy mogę nasycić swoje oczy i nakarmić duszę, patrząc na Twoje wspaniałe zdjęcia. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Latanie po lekarzach jest straszne. Coś o tym wiem. Uwielbiam oglądać Twoje magiczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twe zdjęcia są mega cudowne i klimatyczne i jaram się nimi od początku do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia są cudne, kwiaty są po prostu przepiękne ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudowne, a kot skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Uwielbiam zdjęcia z kwiatami, a tych u Ciebie sporo. Wszystkie bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia zrobione ze smakiem i cudowny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Mikołajka, bzy i Twoje zdjęcia!!!! Zwierzaki to takie wdzięczne obiekty do fotografowania, żywe czy porcelanowe...;)) Zdrowia Ci życzę i wspaniałego czerwca! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są rewelacyjne! Zakochałam się w każdym :) Powiesz mi jakiego obiektywu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niesamowicie klimatyczne zdjęcia. Myślę, że moje ulubione to te z Twoim kociakiem, przepiękny jest! :)
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ kwieciście. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).