4 gru 2019

W obiektywie - listopad 2019

W tym miesiącu prawie wcale nie robiłam zdjęć, za to przeczytałam dużo książek, bo aż 11. W zasadzie nie mam nic ciekawego do przekazania, więc po prostu zapraszam Was, do obejrzenia zdjęć :)

 Drugi raz miałam przyjemność być ambasadorką akcji czytaj.pl :)


Sesja z Mią


Tu możecie znaleźć więcej zdjęć <klik>


Nowa współpraca - Moonylab <3
 

 W tym miesiącu pochłaniałam świąteczne książki <recenzja>


 Ta książka jest dla mnie porażką <recenzja>


 Anię już możecie dobrze znać z innych sesji :)


 Tu znajdziecie więcej zdjęć <klik>


 Jeszcze jesiennie :)


Jeden z moich urodzinowych prezentów od przyjaciół <3


 Herbatę piję ostatnio hektolitrami


 A to kolejny prezent od przyjaciół :)


 Niemal czuję zapach goździków <recenzja>


 To już 11 tom, ale nie trzeba znać poprzednich <recenzja>


 Czytałam poprzednią część więc wiedziałam czego się spodziewać <recenzja>


 Urocza rymowana bajeczka <recenzja>


 Ta książeczka niestety niezbyt mi się podobała <recenzja>


Udusiłabym główną bohaterkę <recenzja>


Komu magicznego naparu? :D


 Świetna zabawa! <recenzja>


Takie piękne plakaty dostaniecie na stronie Have Nice Art


 Czy ja już pisałam, że chleję dużo herbaty? :D


 Staś w zimowej odsłonie <recenzja>


To zdecydowanie moja ulubiona zimowa powieść! <recenzja>


 Już czuję święta :)


A jak tam Wasz listopad?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego grudnia!  



16 komentarzy:

  1. Te jesienne zdjęcia są bardzo klimatyczne. A teraz zaczną się te świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik, jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do klubu herbaty pitej litrami :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę monotematyczna, ale jestem zakochana w zdjęciach, które robisz kochana. ☺ 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych przez Ciebie książek! A goździkami zapachniałoteż u mnie! Już nie mogę się doczekać zimowych zdjęć, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo przeczytanych książek :-) I to totalnie z różnych półek :-) Super- Nie ma jak wspierać takie akcje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo książek udało Ci się przeczytać. Zdjęcia piękne! Też piję dużo herbaty, uwielbiam ją o każdej porze roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę świąteczne książki rządza :D JA mam zamiar w weekend sie wybrac po jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już to pisałam ale napisze jeszczeraz... Wypoczywam odglądając Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego talentu do ujęć nikt ci nie zabierze, są rewelacyjne. Chciałabym się zbliżyć kiedyś do takich ujęć książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fotorelacja <3 Mi najbardziej podoba się zdjęcie z "Pocałunkami..." - jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajecznie... Umiesz stworzyć klimat na zdjęciach z książkami :D Nie ma to jak jesień w domu, bo tej za oknem niekoniecznie :D chyba, żeby się bardzo ciepło ubrało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, a ile książek przeczytanych :) gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tęsknię za taką kolorową jesienią ;) Super wynik książkowy!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).