8 cze 2020

W obiektywie - maj 2020

W tym miesiącu mam lekką obsuwę z podsumowaniem miesiąca, gdyż dwa tygodnie przebywałam u rodziców w Słupsku, miałam robioną tomografię, scyntygrafię i inne grafie, szkoda gadać, Przeczytałam dziewięć książek, a na działce zaczęły nam wyrastać roślinki (Ha! Nie tacy źli z nas ogrodnicy). Poza tym wygrałam konkurs w bibliotece i mogłam sobie wybrać w nagrodę książkę, jaką tylko chciałam. Zapraszam do oglądania zdjęć.

Kocham kropelki


 Uwielbiam Evansa, ta książka również mnie nie zawiodła <recenzja>


 A tak w ogóle to tulipanki z naszej działki :)


 A tu w całej okazałości :)


Łapię snu kwiatków :p


Foto bez głowy, może to i lepiej :)


Abecadło z pieca spadło


 To jedno z moich ulubionych zdjęć tego miesiąca


Macie kota, dawno chyba nie było


 Ktoś ma jeszcze wątpliwości, co jest moją pasją? :p


Fotografem kulinarnym to ja nie będę :p 


 Dobry thriller, choć mega zboczony <recenzja>


Miejsce mi się znowu na półce kończy :)


Jak nie macie czasu gotować, to Was poratuje www.eatme.pl


 Według mnie nie tak dobra jak "Stażystka", ale też ok <recenzja>


 A teraz będę męczyć Was bzem


 Mówiłam...


 I nie żartowałam :p


 Jeżu, nie wiem co mam napisać


 O, to też mi się podoba


 Uprzedzam pytania: filiżanka z Folk Star ;)


Wiosna się kończy, a ja czuję jakby to zima dalej była


I jeszcze raz filiżaneczka


Miłość, ale nie od pierwszej strony <recenzja>


To zdecydowanie nie jst thriller <recenzja>


Coś mi się we włosy wplątało! Hm... Czyżby to bez??


 Gdy każdy ma ochotę na coś innego do jedzenia


serduszko 💜


Bzu w makro nie może zabraknąć


 Wszędzie bez!


 I jeszcze lekkie zbliżenie na bez


I bez w lusterku


 Specjalnie pazury pomalowałam do tego zdjęcia


 Urocza książeczka dla fanów "Był sobie pies" <recenzja>


 A tę serię znacie?


O nie, nawet w kawie?!


Mam nadzieję, że to już ostatnie zdjęcie bzu!


A to 30 historii młodych ludzi, którzy mieli dobre pomysły <recenzja>



Czytelnicze podsumowanie maja:

26. Pieśń serca - Richard Paul Evans ★★★★★  
27. Kratki się pani odbiły - Jacek Galiński ★★★★☆
28. Ostatnia noc Olivii - Christina McDonald ★★★★☆
29. Szlam - Antrzej Matchiasz ★★★★☆
30. Obserwatorka - Alicja Sinicka ★★★★☆
31. Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, by dostać Nobla? - Janina Bąk  ★★★☆☆
32. Dylemat - B.A. Paris ★★☆☆☆
33. Tam, gdzie mieszkam - Brenda Rufener ★★★★☆



A jak tam Wasz maj?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego czerwca! 


Zakochałam się w tej piosence!


28 komentarzy:

  1. Tym razem bez skradł moją uwagę. Mam nadzieję, że te badania to nic poważnego. Dużo zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma wyników, więc nie wiem czy poważne, ale bardzo dziękuję :*

      Usuń
  2. Wszystkie zdjęcia mają swój urok i zrobione są z pomysłem :) Też lubię fotografować, więc rozumiem Twoją pasję i zachwyt nad bzem i innymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje fotografie rewelacja - te jedzenia również ;)
    Risotto widzę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia <3 Wszystkie z kwiatami to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że bardzo się rozwijasz fotograficznie? :) I nawet ja, kompletny fotograficzny laik jest w stanie to jasno zobaczyć :) Jestem pod wrażeniem zdjęć, ale odniosę się do jednego :)
    Jestem kociarą, mam trzy koty, które uwielbiam (chociaż były czasy, że było ich sześć :D ) to ciekawa jestem, czy ten długosierścisty kocur linii się gorzej niż moje trzy razem wzięte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :*
      On ma półdługą sierść, ale linieje strasznie przez cały rok, ciężko mi się było do tego przyzwyczaić, ale musiałam się zaprzyjaźnić z rolką do czyszczenia :p

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia! Najbardziej spodobał mi się kotek 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Najbardziej podobają mi się te z kwiatami.
    Śliczny kot, sama mam psa, ale również lubię koty.
    Nie znałam tej piosenki, dopiero na twoim blogu ją przesłuchałam i mi również się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wykonałaś te wszystkie zdjęcia :D Kociak uroczy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie. tak wiosennie. Uwielbiam bez. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. Chciałabym mieć choć trochę tej Twojej artystycznej duszy. Wg mnie najlepsze zdjęcie to, faktycznie, te tulipany z kroplami. I to zdjęcie ze Spring to mistrzostwo. Mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez zawładnął majem :D piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia z kwiatami, a kot jaki zamyślony:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty łapiesz chwile niczym maestro nuty;) CUDOWNIE, mogę oglądać bez końca! Mam nadzieję że te badania wszystko ok wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, a co do badań, to jeszcze nie mam wyników.

      Usuń
  15. Rewelacyjne kadry!!!!!
    Przepraszam, że tyle wykrzykników, ale inaczej nie potrafię oddać mojego zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia z bzem przepiękne :)
    Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sposób na ukazanie biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wykorzystałaś kwiaty do zdjęć, wspaniałe pomysły i niezwykły talent fotograficzny :). Gratulacje wygrania książki w konkursie. Na czym polegał? Ja tam niewiele ostatnio czytam na wszystko brakuje mi czasu a tyle wspaniałych książek czeka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było odgadnąć tytuły książek po fragmencie okładki ;)

      Usuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).