15 sty 2021

W obiektywie - grudzień 2020

U nas w zasadzie nie dzieje się nic nadzwyczajnego, poza budową domu, mamy już dach! Zapraszam na fotorelację :)
 
 Ja i kot, kot i ja... przyjaciele od laaaaaaat :p

 
Cynamon, anyż, pianki i cukrowa laska - wszystko czego nie lubię na jednym zdjęciu :p
 
 
Czemu nigdy nie robię zdjęć na tej podłodze, ma ładny kolor :p

 
Incepcja
 
 
Ramka na zdjęcie czy telefon?
 
 
Święta, dopiero co były, a jakby to było wieki temu
 
 
Jedz moich ulubionych ozdób choinkowych <3
 
 
Uwielbiam sweterki
 
 
Pięknie ręcznie malowana bombka
 
 
Zbiór opowiadań, w których głównymi bohaterami są zwierzęta <recenzja>
 
 
Przyjemne dźwięki :)
 
 
Ta historia chwyciła mnie a serce <recenzja>
 
 
Lubię gwiazdki i już nie wiem, co mam tu pisać 😜
 
 
Banda brodaczy za mną łazi
 

Już tęsknię za kawką przy choince
 
 
Świąteczny sweterek musi być!
 
 
I prezentacja kubków :p
 
 
Po co wieszać je na choince, jak można na palcach?
 
 
Evans trochę słabszy niż zwykle <recenzja>
 
 
Ja mam w domu fana Bonda, też macie takich osobników?
 
 
Całkiem niezły thriller <recenzja>
 
 
Nie widzicie mnie!
 
 
I kto posprząta ten bałagan? Zasyfiłam sobie całe mieszkanie mąką :p
 
 
Kółko czy krzyżyk?
 
 
<3
 
 
W końcu jakaś herbata!
 
 
Minimalizm
 
 
Tegoroczny kubek z Jarmarku Bożonarodzeniowego. Szkoda, że zmienili kształt...
 
 
A może w coś pogramy? <recenzja>

 
Mocna lektura! <recenzja>

 
A z tą książką się niestety nie polubiłam <recenzja>



Czytelnicze podsumowanie grudnia:


 
A jak tam Wasz grudzień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego stycznia!

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia! Świetna filiżanka do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za szybko. Muszę w końcu przeczytać ,,Nie krzycz". Mnie urzekło pierwsze zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że macie już dach. Coraz bliżej do końca budowy domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, klimatyczne zdjęcia...
    U nas niestety magię świąt przyćmiła śmierć dziadka i pogrzeb dzień przed Wigilią...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie choinka nadal jest, więc jeszcze się nią cieszę, ale to już ostatnie chwile...
    W naszym domu fanką Bonda jestem ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle, pięknie uchwyciłaś w fotografiach ten miesiąc. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie podsumowanie :) Uwielbiam Twoje poczucie humoru i pomysły na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, wspaniałe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na ten wpis :) Piękne zdjęcia a zwłaszcza pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wpis był mi potrzebny. Czekałam na niego

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne świąteczne fotki :) Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ;) jak zawsze... klimatycznie i cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! ♥ Patrzę na nie od kilku minut i nie mogę się od nich oderwać. Ciężko wybrać jedno, które najbardziej mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia magiczne! Ja w zeszłym roku nie miałam choinki przez remont.. Ale mam nadzieję, że za rok już wszystko będzie ogarnięte, więc w końcu poczuję klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zdjęcia są rewelacyjne a Ty i Kot - po prostu duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).