21 lis 2011

Bądź dziecien jak najdłużej, jak dziecko baw się i śmiej i kochaj tak jak dziecko i serce dziecka miej!

Dziś Ola zmusiła mój mały móżdżek do myślenia. Ma absolutną racje. Pewne rzeczy się kończą ale zaczynają się następne. Życie jest piękne, a ja na pewno będę miała jeszcze wiele innych wspomnień, patrząc na moje nieźle pokręcone życie. Nie można rozpamiętywać w niesończoność tego co było. Można się uśmiechnąć i pomyśleć, że "to spotkało właśnie mnie". Jeśli coś minęło i wiadomo, że już nie wróci to znaczy, że widaczne tak musiało być. Róbmy tak by każda chwila była szczęśliwym wspomnieniem, idźmy na przód nie oglądając się za siebie, cieszmy się z tego co mamy. Nie dorastajmy. Niech w każdym z nas zostanie cząstka dziecka! 











Na zdjęciach moja chrześnica Patrycja ;)





Dziele na pół..!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).