25 lis 2011

nie jestem szalona, moja rzeczywistość jest inna niż Twoja..!

Zastanawiam się czego to jeszcze nie robiłam od kiedy mieszkam w akademiku ;) Jazda lodówką, bieganie w męskich ciuchach, audycja radiowa, oglądanie "czarodziejki z księżyca" i "pokemonów", latanie na miotle, włażenie do pawlacza, kradzież znaku drogowego, wbijanie się na urodziny do ludzi których nie znam, impreza z duchem babci, przebieranie za meneli, diabełków itd, picie piwa w środku zimy nocą nad morzem, juwenalia i akcje typu: "włażenie przez okno", "wyrywanie niewinnych", "transparent", prima aprilis to wszystko i wiele innych rzeczy które robiłam już były. Tylu dziwnych ludzi jakich poznałam...Z roku na rok jestem coraz głupsza ale lubię to! Czasami tęsknie za pierwszym rokiem i tym wszystkim co było..Będzie ciężko opuścić to miejsce ale mam jeszcze trochę czasu który zamierzam wykorzystać!









So nice to see your face again
But tell me will this ever end
Don't disappear


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).