23 sie 2012

Do 'szanownego' blebleble lub innego gówna

Szanowny Panie blebleble, żal Ci dupę ściska? Co Cię obchodzi czy robię zdjęcia tosterem, lodówką czy kurwa widelcem? Nie masz swojego życia? Nikt Cię tu nie zaprasza, po chuj tu wchodzisz i piszesz, że wkurwia Cię  np. Pani robiąca zdjęcia tosterem. W ogóle od kilku dni zarówno ja jaki i moi znajomi mają z Ciebie żałosny człowieczku bekę. Najlepsze jest to, że zapewne znam Cię osobiście i się zastanawiam jak mogę Cię mieć w znajomych na fb o_O Spokojnie dowiem się kim jesteś nawet mam parę typów.
Jakoś słabo inteligentny jesteś skoro nie wymyśliłeś nic lepszego niż 'blebleble', ewentualnie zatrzymałeś się w rozwoju w wieku 10 lat. Chociaż nie, 10 latki są mądrzejsze. A teraz serdecznie wypierdalaj stąd, miłego dni ;)

2 komentarze:

  1. Dołączałam się do komunikatu Gąski!:)
    Skoro obelgami nie trafia, ja powiem to grzeczniej!
    ŻEGNAJ ŁACHUDRO!:PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym się tu przejmować. Można zablokować komentowanie anonimowym pokemonom :P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).