1 sie 2012

Gdy­bysmy idac przez zycie, nie kiero­wali się zad­ny­mi za­sada­mi, to tak jak­bysmy wyb­ra­li się w podroz po morzu, lodka bez wiosel i kompasu...

Na wstępie chcę powiedzieć, że wróciłam tu, dzięki miłym komentarzom. Kochani będę pisać i wklejać zdjęcia dla tej małej grupki ludzi do której dotarło co miałam na myśli pisząc poprzedniego posta i dla tych do których nie musiało to docierać. 
Muszę się też Wam pochwalić iż moje poniższe zdjęcie zostało wyróżnione przez ekspertów na flogu. Nie spodziewałam się tego i jest mi niezmiernie miło :)


Nie rzucaj słów na wiatr bo nigdy nie wiesz czy powrócą w burzy. Życie to slalom między kamieniami i jak tu żyć kiedy wokół tyle dróg. Trzeba wybrać jedną z nich i strzec się by potem nie cierpieć z własnej winy. Niech nasze wspomnienia otwierają oczy we śnie, wciąż dotykają ust, nasłuchują kolejnego szeptu. życie jest syntezą dobrych i złych chwil i choć czasami proporcje bywają różne trzeba kroczyć przez nie dziarskim krokiem. Nieraz da nam kopa do działania, a nieraz podstawi haka lecz najważniejsze jest nie poddawać się. Wielu ludzi nie docenia tego co posiada, a przecież wszystko ma jakąś wartość.

3 komentarze:

  1. gratulacje :) zdjęcie faktycznie jest świetne :)
    tytuł - czysta prawda. jakieś zasady trzeba mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego, że zostało wyróżnione, jest cudowne :)
    Super, że wróciłaś :* Tak trzymaj Gąsko, pokaż, że nie da się Ciebie złamać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dziwnego, że zostało wyróżnione, jest cudowne :)
    Super, że wróciłaś :* Tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).