10 sie 2012

'Jutro bede duzy, dzisiaj jestem maly!'


Weszłam tu z myślą, że pora by było coś napisać. Niestety nie bardzo wiem co, a więc napisze, że boli mnie noga i prawie nie ruszam się z domu, ale nie jest mi z tego powodu smutno bo wciąż pada. Pije już dzisiaj trzecią kawę, a dalej mnie muli. Wydzwaniają do mnie jacyś natręci których bym zamordowała gdyby stanęli mi przed oczami. Nie mogę trafić na, żadną ciekawą książkę i nie wiem co kupić mamie na urodziny ale takie problemy to nie problemy :)

Przeczytałam ostatnio na blogspocie post Eweliny który uświadomił mi wagę upływającego czasu. Mam dwadzieścia trzy lata, za rok kończę studia (o ile przyłożę się w końcu do tej magisterki -.-) i co dalej? Nie wiem co chcę w życiu osiągnąć, 'nie wiem kim jestem' i nie wiem czego szukam. Szczerze powiedziawszy to nie wiem czego chcę i zachowuje się jak jakiś rozwydrzony bachor. Muszę wziąć się w garść, poukładać parę spraw i dotrzymać złożonych postanowień. Tak więc czekane na świt będzie dziś trwało trzy litry herbaty.

Na zdjęciach Bożepole, lubię Bożepole :)













2 komentarze:

  1. ja aż do czasu praktyk też nie wiedziałam, czy idę w dobrym kierunku. przez chwile nawet żałowałam że poszłam na te studia. chyba każdy człowiek ma w swoim życiu jakąś chwilę gdzie nie wie, co ze sobą tak naprawdę zrobić. zazdroszczę że tak mało czasu zostało Ci do mgr :D i jednocześnie trzymam kciuki :* i za magisterkę i za odnalezienie celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotografie ;)
    Najbardziej podobają mi się 3 i 4
    Blog bardzo ciekawy.
    +obserwuję
    Zapraszam do mnie
    http://cristiano-natalie-opowiadanie.blogspot.com/
    Będę szczęśliwa jak pozostawisz po sobie komentarz.:D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).