4 lut 2020

W obiektywie - styczeń 2020

W tym miesiącu mało zdjęć, ale książek tradycyjnie 8. Zajęłam 3 miejsce w konkursie na choinkę, u lekarza okazało się, że nie mam już torbieli. Niedługo czekają mnie kolejni lekarze, także trzymajcie za mnie kciuki! A tak poza tym, to u mnie po staremu. A co u Was?

Kto by wypił taką kawkę? :D


 Kto mnie obserwuje na Instagramie, wie, że miałam problem z Dziadziusiem w tej książce <recenzja>


 Ostatnie świąteczne podrygi na moim blogu ;)


 Widzieliście kiedyś zachód słońca w Wejherowie? :D


 Patrzę za okno i zastanawiam się, gdzie ta zima


 3K, czyli to, co najczęściej można u mnie znaleźć: książki, kwiaty, kawa :)


 Ale ze mnie barista :D


 Zdjęcie z ostatniej sesji z Anią <klik>


 Oj słabo wypadła ta książka w mojej ocenie... <recenzja>


 Mój kochany <Evans>


 Mrocznie, nieco przewidywalnie, ale podobała mi się ta książka <recenzja>


 Poprzednia książka autorki zdecydowanie bardziej mi się podobała <recenzja>

  
Moje świąteczne prezenty :) Uwielbiam :)


 Ta książka podbiła moje serce! <recenzja>


 Tradycyjny ołtarz w moim wykonaniu :p


 Nie samą kawą człowiek żyje


Zdecydowanie moje ulubiona bohaterka literatury dziecięcej <recenzja>


 Wegetariański hamburger z kotletem z bobu <przepis>


 A te cudeńka pełne są naklejek <recenzja>


 A jak tam Wasz styczeń?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego lutego!


Widzieliście nową reklamę Plusa? :D


_________________________________________________________________ 
PS. Jeśli jest tu ktoś, kto jeszcze nie głosował, a chciałby mi pomóc wygrać konkurs, proszę o polubieni mojego komentarza z linku poniżej:

23 komentarze:

  1. Jak zawsze jestem zakochana w zdjęcia, które robisz Pokazujesz słodkości, a ja jestem na diecie i mam teraz problem, bo się głodna zrobiłam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszło klik, a zdjęcia po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana stycznia 20120 chyba obie nie dożyjemy ;*
    Co do zdjeć - uwielbiam! A skoro jestes tak aktywna fotograficznie to zapraszam na instagram - nowe wyzwanie tworzę ♥
    A kawa? ZAWSZE i CHĘTNIE :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia, a kawa marzenie 🤩☕

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdjęcia są po prostu wypełnione magią chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia :) Kawka faktycznie aż zachęca do picia, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym wypiła taką kawę, jestem kawowym smakoszem :3
    Wspaniałe zdjęcia, naprawdę cudowne kadry!
    |I trzymam kciuki!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Chyba najbardziej podobają mi się ten z kubkami. Będę trzymać kciuki i życzę powodzenia.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja powtórzę, że masz świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też byłam u lekarza i już nie mogę takich kawek :(
    Rewelacyjne kadry! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kubek to mega instagramowy :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniej zdjęć, ale jak zwykle piękne. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, już tak późno, a Ty pokazujesz takie słodkości... No nie, uciekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym zjadła tego burgera . Co do kawy słabo przepadam za bita śmietana . Ale Ty jesteś śliczna :) . Sporo ciekawych książek

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Dobrze, że ze zdrowiem już lepiej, gratuluję też 3 miejsca w konkursie. ;) Kawa wygląda obłędnie! Aż chciałoby się jej spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kawa wygląda smakowicie :) bardzo ciekawe zdjęcia :) miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kawę bym wychlała 😁❤️

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).