30 lis 2013

Listopad w obiektywie

Z racji tego, że zrobiło mi się smutno wraz z końcem października postanowiłam urządzić swoją akcję sama dla siebie. Tym sposobem możecie oglądać u mnie listopad w obiektywie :)

Blogspot drastycznie niszczy jakość zdjęć i doprowadza mnie to do szału.

1.11
Dla tych którzy odeszli w nieznany świat, płomień na wietrze kołysze wiatr. Dla nich tyle kwiatów pod cmentarnym murem i niebo jesienne u góry. Dla nich harcerskie warty I chorągiewek gromada, I dla nich ten dzień - pierwszy dzień listopada.


2.11
Moja chrześnica Pati skończyła 8 latek! :)


3.11
Zapraszamy do Wejherowa. Ratusz. Zdjęcie zrobione podczas geocaching'u. Znacie tą zabawę? Ja się wkręciłam na maksa


4.11
Kolejne książki zamówione na znak.com.pl w promocji


5.11
Jedziemy :)


6.11
Wejherowo jest urokliwe. Park Majkowskiego. Zdjęcie zrobione podczas gdy szukałam cach'u. Oczywiście znalazłam go ;)


7.11
Chillout. W ustach smak pomarańczy, w słuchawkach "Red Lips - Czarne i białe"


8.11
Serduszko od Ewelinki które dostałam na 24 urodziny


9.11
Komuś rosołku mojego autorstwa? ;)


10.11
Keszujemy :) Kalwaria Wejherowska. Widok na Kapliczkę Pierwszego Upadku Chrystusa


11.11
Kolejne późno wieczorne keszowanie w drodze ze Słupska do Wejherowa. Elektrownia w Poganicach


12.11
Półlitrowy kubek herbaty w sam raz na jesienną aurę


13.11
Street art Reda


14.11
To już cztery miesiące odkąd Przemek mi się oświadczył. Czas leci.


15.11
Placek po węgiersku


16.11
Obieramy azymut i ruszamy w drogę!


17.11
Widok na Wejherowo


18.11
Kalwaria Wejherowska. Widok na Kapliczkę Spotkania z Matką Boską i na Kapliczkę Pierwszego Upadku Chrystusa. Dalej w tle za drzewami Kapliczka Cyrenejczyk


19.11
Chwila przyjemności. Supernatural i czekolada. To lubię :)


20.11
Randkujemy. Plac Wejhera wieczorem. Widok na kościół parafii Trójcy Świętej


21.11
Lubię gotować. Dziś u mnie spaghetti z sosem własnej roboty :)


22.11
Nie wiem o co chodzi Wam z robieniem zdjęć swoim stopom typu [klik] lub [klik] ale to są moje kapcie i kawałek swetra jakby to kogoś interesowało


23.11
Kto wie, co to?


24.11
She's a lady..o-o-o she's a lady


25.11
Za oknem śnieg, a ja sobie jesień osładzam Monte Crunchy 


26.11
Nie mam weny dziś na zdjęcie, tak więc "samojebka" znudzonej Gąsałki


27.11
Coraz bliżej święta..coraz bliżej święta..


28.11
Teraz to dopiero będzie gotowanie! Umyk kupił mi przepiśnik ;) <3


29.11
Kapselko- magnes opencachingu ;)


30.11
To zdjęcie ma w sobie jakąś moc. Lębork nocą.


tak wyglądał mój listopad. Jak wyglądał Twój?
Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia - szczególnie pierścionka! :) na zdjęciu z 23.11, jest ananas ^^ a lakieru z 24.11. używałam wczoraj :D genialny ten przepiśnik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 'nocne' najładniejsze - zwłaszcza fotografia elektrowni :)

    PS. Geocaching? A nie jest to przypadkiem po prostu gra miejska? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest żadna gra miejska. Kesze są poukrywane również w miastach, lasach itd

      Usuń
  3. Kocham takie odbicia na zdjęciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są piękne, uwielbiam je przeglądać :-) Przepiśnika Ci zazdroszczę, szkoda że nie wiedziałam o nim wcześniej, bo chętnie i ja bym taki nabyła :-) "Pomóc Jani" i "Zrozumieć bez słów" też czekają u mnie w kolejce do przeczytania ;-) Pierścionek zaręczynowy jest prześliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero weszły dwa dni temu więc może jeszcze są :)

      Usuń
  5. Genialne zdjęcia. Moim zdaniem każde ma w sobie "to coś", nie tylko Lębork nocą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia - zazdroszczę weny :) Najlepsze chyba 5 (fajny efekt z latarniami).
    Zapraszam do mnie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że kontynuowałaś 'miesiąc w obiektywie', bo u Ciebie jak zwykle rewelacyjnie się prezentuje;)
    Śliczną masz chrześnicę:) Buziaczki dla Niej;*
    I nawet wisiorek ode mnie załapał się do Twojego miesiąca, miło;*
    Zdjęcie 'znudzonej Gąski' jest cudne;) bardzo ładnie na nim wyszłaś;)
    Buziaki dla Ciebie Sis;*

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie właśnie rosołek się gotuje :) a ja mam chrześniaka, lat 9 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia - same piękne miejsca i pyszności! A rosół z kokardkami bardzo by mi się teraz przydał! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój nie był kompletnie zdjęciowy... No i wcale nie był dobry, chyba dobrze zakamuflowałam to słowami, które napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tu masz rację ;) Aczkolwiek ja po prostu nie piszę o tych negatywnych rzeczach, których było więcej niż pozytywów. ;) Ale! Listopad za nami, teraz żyjmy grudniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do tagu Wishlist Tag (siedem wymarzonych prezentów na Święta). Jeśli masz ochotę (i chwilę wolnego czasu), sprawdź szczegóły na moim blogu: http://ladyrockmoon.blogspot.com/
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie :) super, ze sama zorganiowalas sobie taka akcje... uwielbiam Twoje zdjecia, nawet zmaltretowane przez blogspot ;)

    a to jest SZYSZKA!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! :)
    Mam identyczny lakier do paznokci i go uwielbiam. Kolor jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja go nie lubię strasznie ale ma ładną buteleczkę ;p

      Usuń
  15. Super zdjęcia! Mój aparat nie umie takich robić, albo może ja nie umiem?

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ten przepiśnik! Chciałabym się nauczyć dobrze gotować, ale brak mi chęci i motywacji, taki notesik chyba kusiłby mnie strasznie i dobrze motywował :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój listopad był straszny - mam nadzieję, że grudzień będzie lepszy :)
    Zainteresowało mnie to sezonowe piwo, ale skoro ma aż 7%, to chyba muszę się głęboko zastanowić nad jego spróbowaniem - głowę mam raczej ekonomiczną :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze mi się zdawało, że listopad to taki zimny i smutny miesiąc. A tu u Ciebie widać, że było bardzo ciepło i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak leci ten czas leci, nawet nie wiadomo kiedy. Zdjęcia Wejherowa nadal urzekają. Przepiśnik i ja upolowałam, ale zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonałe zdjęcia, jak dla mnie numerem jeden jest pierścionek zaręczynowy, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).