2 kwi 2020

W obiektywie - marzec 2020

Trudno napisać tu coś ciekawego w zaistniałej sytuacji, kiedy siedzę w domu i wychodzę tylko jak muszę, dlatego po prostu zostawię Was ze zdjęciami z marca. Nie ma ich dużo, bo miałam kryzys fotograficzno-literacki, ale zawsze coś. Bądźcie zdrowi i zostańcie w domu!

 Kocham kwiaty, a tulipany są u mnie na drugim miejscu, zaraz po konwaliach :)


Kawki z Rysiem?


Ostatnio bez kalendarza ani rusz!


To było ciekawe połączenie współczesności z przeszłością <recenzja>


Mniam


Zapas książek obowiązkowy!


Literki mi się z książek powysypywały


 To było ostatnie spotkanie z Anią przed kwarantanną, teraz kawę pijemy tylko przez kamerkę :(


 Szampana?


 Coś tu się rozlało


 Trzeba sobie jakoś umilać ten ciężki czas


Szkoda, że już przekwitły. Uwielbiam bazie


 Wiosna, ach to Ty!


Kropelki <3


Moja pierwsza w życiu drożdżówka <recenzja>


 Lekka pozycja, w sam raz na obecny czas <recenzja>


Swetry powoli lądują na dnie szafy


 Z takiego kubka herbatki smakują najlepiej


Brak pomysłu na podpis


 Litery śnią się po nocy

 
 A jak tam Wasz marzec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego kwietnia!



14 komentarzy:

  1. Jejku, jak ja kocham Twoje zdjęcia. Mogłabym na nie patrzeć bez przerwy. One mają duszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie coś kusi upieczenie drożdżówki ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że dzięki Tobie mogę się zrelaksować <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i oryginalne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tak pięknych zdjęć ciężko coś wybrać, wszystko jest naprawdę super :) , dziękuje za wizytę na blogu. ahahah tak mnie ktoś pyta co u mie ciekawego i co rbiłam ostatnio, to też nie wiem co odpowiedzieć. Nie nudzę się i mam czym się zająć ale to co robię pewnie wiele osób nie zainteresuje hahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia z płatkami róż są rewelacyjne! Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowicie wyglada ta drożdżówka :) no śliczna kompozycja do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia! Wszystkie świetne, ale chyba najbardziej podobają mi się te z literkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zestawienia na zdjęciach, jak i same zdjęcia. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia jak zawsze piękne I klimatyczne :) strasznie ubolewam nad tym, że nie można się spotkać nawet na kawę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja drożdżówka wygląda tak apetycznie, że aż mi w brzuchu burczy! Chętnie capnęłabym ją do porannej, niedzielnej kawy, którą właśnie sobie zrobię ;) Przyciąga mnie książka na ławce...tak bardzo brakuje mi życia 'zewnętrznego';)
    Uwielbiam Twoje kropelki ...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne kadry, wspaniałe kompozycje z rzeczy, które mogłyby wydawać się czymś "zwyczajnym". Wyrazy uznania! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).