16 paź 2024

Książki w języku angielskim - Wydawnictwo [ze słownikiem]


Języki obce są bardzo ważne w dzisiejszych czasach, dlatego warto uczyć się ich już od najmłodszych lat. Niestety nie każdy z łatwością załapuje nowe słówka i bez trudu porozumiewa się w nowym języku. Sama uważam, że mój angielski nie powala. Od dawna zbieram się do tego, by się podszkolić. Edukację skończyłam już dawno i zamiast iść do przodu, mam wrażenie, że się cofam. Zawsze chciałam sięgnąć po książkę napisaną w języku angielskim, ponieważ uważam, że w ten sposób najłatwiej szlifować  język. Nigdy jednak tego nie zrobiłam. Bałam się, że i tak nie zrozumiem jej w całości. Nieoczekiwanie czynność tę umożliwiło mi nowe wydawnictwo: [ZE SŁOWNIKIEM]


Miałam już dwie książki, które udało mi się przeczytać, teraz otrzymałam do przetestowania trzy tytuły. Spośród dosyć sporej listy tytułów wybrałam "Opowieść wigilijną", "4.50 z Paddington" i " Morderstwo w Orient Expressie". Jedną z nich mam już za sobą i muszę przyznać, że nie miałam najmniejszego problemu ze zrozumieniem fabuły. Dużą zasługą są trzy słowniki, które zawarte zostały w każdej pozycji. Na początku umieszczony jest słownik najczęściej występujących i najłatwiejszych słów w danej powieści. Ich znajomość pozwala zrozumieć osiemdziesiąt procent treści. Ponadto na marginesie każdej strony umieszczone zostały tłumaczenia  nowych wyrazów, które nie znalazły się na początku książki. Na końcu natomiast znaleźć możemy kompletny słownik słów oraz form, które wystąpiły w danej publikacji. Pozwala on na odnalezienie słowa, którego znaczenie zapomnieliśmy. Z tak bogatym leksykonem, każdy, kto choć trochę zna język angielski, bez problemu da radę przeczytać te książki.


Uważam, że prezentowane przeze mnie książki będą odpowiednie zarówno dla młodzieży, jak i osób dorosłych. Z bogatej listy tytułów, każdy czytelnik może wybrać coś odpowiedniego dla siebie. Wydawnictwo oferuje między innymi pozycje takie jak: "Alicja w krainie czarów", "Przygody Sherlocka Holmesa", "Piotruś Pan" i wiele innych. Cena nie jest nazbyt wygórowana, więc warto zainwestować w edukację, zwłaszcza, że w ofercie znajdują się nie tylko bajki, ale również pozycje dla dorosłych odbiorców. 


Książki Wydawnictwa [ZE SŁOWNIKIEM] są świetnym rozwiązaniem i alternatywą dla osób, które chcą czytać po angielsku, ale boją się lub też zniechęciły się, czytając pozycje wydane w tym języku. Ogromnym plusem wydawnictwa jest to, że wszystko znajduje się w jednym miejscu. Nie trzeba wertować osobnych słowników czy też korzystać z tych internetowych. Przejrzysta forma książek pozwala na zrozumienie treści. 

__________________________________________________________________________________

Tych, którym spodobały się prezentowane przeze mnie książki, zapraszam na mój istagram, gdzie aktualnie trwa rozdanie, w którym można je wygrać!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).