25 kwi 2012

Ciężko było przestać wierzyć, że kwiat może być piękny bez celu


Tak wiem ostatnio ze zdrowo kopniętaj, roztrzepanej i nieogarniętej dziewuchy stałam się zakompleksionym, zamkniętym w sobie, zdziwaczałym emo. ktoś gotów jeszcze pomyśleć, że zaczęłam wpierdzielać koty. Sytuacja zmienia się doametralnie o 181.5 stopnia. Od dziś będę osobą wykazująca się znajomością obcych języków takich jak język dresów czy pokemonów. Będę siadać w rozkroku i uważać się za niezwykle dowcipną i pełną inteligentnego poczucia humoru.  Mam w sobe tyle energi, że jestem w stanie przebiec 5 min w 2 sekundy.
Człowiek jest jak stolarz. Stolarz żyje, żyje, a potem umiera. podobnie jest z człowiekiem dlatego CZeba korzystać z tego życia (puki mam dobry humor bo potem wrócę do jedzenia kotów)
Od ponad miesiąca boli mnie gardło czy tam szyja czy tam miejsce drogi do nieba, zwanego też czasem brzuchem lub żołądkiem. O szyję trzeba dbać, bo o nią trzeba dbać. Jak się nie dba to boli.  Jest długa o kolorze skóry lub innym. Szyja jest niezamienną częścią człowieka. Gdy nie mamy szyi, to jej nie mamy.


Chabaź od MALINowskiego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).