13 lis 2013

Swiąteczne inspiracje

Wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie. Właśnie dlatego postanowiłam pokazać Wam jakie inspiracje wyszukałam w związku z tym świętem. Czy jest ktoś kto nie lubi atmosfery i magii która występuje w przedświątecznym okresie? Lubię chodzić wieczorami po mieście i patrzeć na przyozdobione łańcuchami, światełkami, bąblami ulice. Do tego jeśli pada śnieg to już w ogóle świat wygląda jak bajka. Zimę i śnieg lubię tylko w tym grudniowym okresie. Za świętami też nie przepadam, ale to ma w sobie urok. Nie mogę się już doczekać :)























Spodobało Wam się coś? ;)

26 komentarzy:

  1. Się zaczyna z szałem świątecznym:)
    Mnie jakoś to nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szał to dla mnie galerie handlowe wypchane ludźmi w tym okresie i wyścig na najładniej przyozdobiony dom, a nie ozdoby świąteczne, śnieg i mandarynki czy orzechy.

      Usuń
  2. Cudowne!! Wszystko mi się podoba, pazurki ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. taką choinkę z książek chciałabym dostać w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta mają swoją magię..... Dla mnie święta to świeża choinka i zapach pierników. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla mnie zapach mandarynek i pomarańczy oraz orzechy :)

      Usuń
  5. Ile cudownych inspiracji, mi podoba sie wszystko! Z pewnością zainspiruje się zdjęciami z pomarańczami, są świetne! Choinka z książek to też super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te świąteczne inspiracje :-) Choinka z patyczków podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka z książek i owoców - cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ten czas leci:) Mani w reniferki jest genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, takich kreatywnych choinek to jeszcze nie widziałam - już wiem, co zrobię z nadmiarem książek w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, pierwsza choinka jest po prostu genialna ;) i ten wzorek na paznokcie, obłędny! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mogę coś na drutach wydziergać :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapachniało świętami!
    Może się skuszę na takie fantazyjne pazurki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest ktoś - ja :D nie lubię napędzania tego w tak sztuczny sposób - czekoladowymi mikołajami w sklepach w październiku, piosenką 'last krysmas' w radiu w listopadzie i choinkami od samego początku grudnia. To wszystko sprawia, że wcale nie czekam na święta, a mam ich dosyć zanim się zaczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tego to ja też nie lubię, ale po prostu lubię przystrojone miasta, pierwszy śnieg i zapach mandarynek.

      Usuń
  14. ja nie mogę się doczekać! Pewnie później będę narzekała ile ja to nie zjadłam przez święta ale jak na razie czekam na nie z utęsknieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie inspiracje są cudowne, bardzo lubię czas świąt a gdy w domu są dodatki, które dodają uroku i klimatu wtedy jest idealnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z moich wszystkich książek to mogę zrobić kilka takich choinek ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ...choineczka z książek naj!:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham święta już nie mogę się ich doczekać *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też już myślę o świętach! U nas to będą pierwsze święta jako państwa x, więc jeszcze przed nami kłótnie u czyich rodziców święta spędzimy :D Ale może damy radę

    OdpowiedzUsuń
  20. Już czuję tę magię! Wzór na paznokcie jest super. :) I te wszystkie dekoracje...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pomysły :D Odjechane choinki, a zdobienia na paznokcie sama wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).