9 wrz 2020

W obiektywie - sierpień 2020

Tworzenie tego posta jest pracochłonne dlatego z nim zwlekam, ale już jest. Zapraszam :)

 Uwielbiam lawendę. Wiecie, że działa kojąco na nerwy?


Już mi tęskno za ciepłymi dniami


 Prezencik


 Klimatyczna ta latarenka


 Zagrasz białymi czy niebieskimi?


 Nienawidzę robali wszelakich, ale lubię robić im zdjęcia :p


Kot żyje i ma się dobrze ;)


Sesja, z której kilka zdjęć możecie znaleźć <tu>


 i jeszcze jedno


 Czasami zdarza mi się zabrać aparat na działkę


 Ania @ennndzi


Gimby nie znajo


 Macie tatuaże? Ja nie mam :p


Trochę przywiędłe ;p


Jestem gotowa na piknik


 Nie chcielibyście wiedzieć, jak ten case wygląda teraz, to była nieudana współpraca. PS. to mój warkocz ;)


 My w wydaniu lat 20 ubiegłego wieku


 Nie wygraliśmy konkursu


 ale za to mamy ładne zdjęcia


 Taki tam ołtarz (jakby to powiedział mój mąż)


 Lato, nie odchodź!


 Przy ścianie szopy ostatnio najlepiej mi się robi zdjęcia


 Mam nadzieję, że nie macie arachnofobii :p


Dobrze, że tę bransoletkę mogę ciaśniej zapiąć na tych moich chudych łapach :p


 To jest prawdziwy bałagan :p


 Danka Braun w innym wydaniu <recenzja>


Sami sobie wymyślcie opis, bo mi się nie chce :p


 Incepcja


 Jestem Wysoko Wrażliwą Osobą, a Ty? <recenzja>


Czytelnicze podsumowanie sierpnia:



 A jak tam Wasz sierpień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego września!



14 komentarzy:

  1. ale świetny kot ! piękne zdjęcia :O

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w zdjęciach, naprawdę są mega! Zwłaszcza kobiety w czarnej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia 🙂 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię lawendę. Ale pięknie razem wyglądacie w takiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Trzeba przyznać, że robale na zdjęciach wychodza ciekawie :D Kot jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinniście wygrać ten konkurs. Piękne zdjęcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi kot i Wy z ubiegłego wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot uroczy,stylizacja retro również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia. Zwlaszcza pierwsze są klimatyczne. Nie mam tatuażu. I kasety znam. Jeszcze można je u mnie w domu znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne ujęcia :-)kocurro skradł moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia.... piękne i te warcay <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładny dobór kolorystyki do zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).