5 paź 2022

Avon Care


Czy odpowiednio dbacie o skórę Waszych dłoni? Teraz w okresie jesienno-zimowym nasze dłonie są szczególnie narażone na pękanie i wysuszenie. Nie wiem, jak Wy, ale ja szczerze nie znoszę uczucia suchości. Dlatego zawsze mam pod ręką krem do rąk.

Uczucie ściągnięcia i przesuszenia może towarzyszyć naszym dłoniom przez długi okres. Skóra może pękać między palcami, jak i w okolicy paznokci lub na kostkach. Na ten stan składa się wiele czynników – może być to objaw niedoboru witamin czy nawet chorób, takich jak cukrzyca. Chłód oraz praca przy środkach chemicznych również nie sprzyja zdrowej skórze.

Dziś chciałam Wam pokazać serię kremów Avon Care, które pięknie pachną i doskonale spełniają swoją rolę. Opakowania przyciągają wzrok, a jest to wbrew pozorom ważne, gdyż chętniej sięgam po produkty, które podobają mi się wizualnie. Są praktyczne i zmieszczą się w każdej torebce lub szafce nocnej.


 

Niewiele osób wie, że w celu uzyskania najlepszych efektów, należy stosować krem do rąk po każdym myciu, gdyż mydło do rąk może działać wysuszająco. Skóra dłoni jest cienka i delikatna, należy zatem o nią odpowiednio zadbać. Dobrym nawykiem jest również używanie tego typu produktów tuż przed spaniem. Mają one wtedy czas wchłonąć się i spełnić swoją rolę, bez obaw, że zostaną starte. Pamiętajmy również, by latem stosować kosmetyki z filtrem UV, a zimą rękawiczki.

Ja od jakiegoś czasu używam kremu z masłem kokosowym oraz kremu z gliceryną i jaśminem. Wygładzają, zmiękczają skórę dłoni, są odpowiednie dla każdego rodzaju skóry, odżywiają oraz poprawiają wygląd, a ponadto zmiękczają skórki. Koniecznie sprawdźcie wszystkie zapachy!


W Avon możecie nie tylko kupować produkty, możecie również zostać konsultantkami i zarabiać na tym, co lubicie. Im większe są zamówienie, tym większe jest Wasze wynagrodzenie. Czeka na Was również mnóstwo rabatów, sięgających nawet więcej niż 45%. To, co się liczy, to Twoje zaangażowanie. Podejmij ryzyko i zarabiaj z Avon.


Post powstał przy współpracy z:

15 komentarzy:

  1. Kiedyś, bardzo często zimą miałam wysuszone dłonie. Odkąd pracuje w domu, już się z tym nie borykam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę napisać do mojej konsultantki o zapas tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kremy do rąk z tej serii 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam serię i najczęściej używam wersji z gliceryną i jaśminem. Raz miałam z bananem i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. już bardzo dawno nie miałam nic od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przetestuje powyższe kremy, gdyż lubię produkty z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, ja nie bardzo lubiłam kremy z serii Care, te inne z Avonu do rąk lubiłam, ale linia Care była po prostu byle jaka. Teraz używam tylko Swederm i już żadnego innego nie chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie produkty z Avon i mam rowniez ich kremy do rak. Na codzien nie mam tak duzej potrzeby kremowania rak, to przychodzi przewaznie zima. Jednak co wieczor przed spaniem mam swoja rutyne ,zawsze kremuje rece :)
    Pozdrawiam i obserwuje, bardzo fajny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie zamawiałam kosmetyków z Avonu. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie korzystam z Avon, ale może jednak warto wrócić do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tą marką jakoś mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam masło kakaowe w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).