17 cze 2012

Nie sztuka jest wygrac, sztuka jest godnie przegrac!



Po 1 rzygam już tym, że na jaką stronę internetową nie wejdę wszędzie piszą o porażce Polaków. Ciągłe kłótnie, spory. Jeszcze bardziej drażnią mnie ludzie którzy są z Polską tylko gdy wygrywa. Przegrała więc trzeba nazwać polską dróżynę 'tempymi chujami"? Ja jestem z nich dumna. Dali z siebie wszystko. Uważam, że Tytoń jest odkryciem Euro. Pięknie obronił karnego. Piękne też były bramki Lewandowskiego i Błaszczykowskiego.
Jestem im wdzięczna za to, że walczyli do końca tak jak i ja do ostatniej sekundy trzymałam kciuki.
Dumna po wygranej, wierna po porażce.
Koniec tematu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).