Strony

6 sty 2013

Zakladki

Ej miśki pomóżcie mi bo od wczoraj się głowie! A mianowicie mam problem z zakładkami. Za każdym razem gdy chcę dodać post w zakładce innej niż główna edytuje go i dopisuje, a wczoraj zobaczyłam, że można to robić normalnie ale nie wiem jak. Słyszałam coś o etykietach ale mało mi to powiedziało. Więc kurde blaszka powiedzcie mi jak dodawać posty w innych zakładkach, tylko tak jak krowie na rowie poproszę ;p (.znaczy dokładnie i po kolei ;p)
Z góry dzięki ;)
Ryszawa 

3 komentarze:

  1. nie jestem zbyt obyta w tym temacie (wszystko mój narzeczony robi)ale chyba po prawej stronie w panelu bloga masz coś takiego jak etykiety- i tam musisz je wyedytować. Ustalić kategorie itp. i później przy tworzeniu nowego posta będziesz sobie zaznaczać do jakiej kategorii ma należeć dany tekst. I oczywiście jeszcze w schematach bloga też będziesz musiała zaznaczyć miejsce etykiet na stronie:) mam nadzieję, że pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem xD jestem blogspotową parówą. jedyne, co mi przychodzi do głowy, to oznaczanie postów etykietami: kiedy go piszesz, po prawej masz 'etykiety' i tam wybierasz. w polu "układ" na pulpicie nawigacyjnym dodajesz do bloga "etykiety" i przerzucasz je na górę, ale to chyba już zrobiłaś? wtedy po kliknięciu w zakładkę będą pojawiały sie posty oznaczone odpowiednią etykietą. ale pojawią się też na głównej. więc nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeej, to nagromadziło Ci się akurat :) okres na szczęście szybko przechodzi, przeziębienie też, egzaminy pójdą ok (tak!), a z chłopakiem mam nadzieję już ok :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń