11 sie 2015

Bio-Oil PurCellin Oil

Cześć, witam ;) Przychodzę dziś do Was z recenzją, ale wyjątkowo nie książkową. Jakiś czas temu dostałam do testowania kosmetyki w ramach kampanii Soraya oraz Bio-Oil. Jako pierwszy do "odstrzału" poszedł Bio-Oil PurCellin Oil.



Niejedna z kobiet boryka się się z niedoskonałościami skóry jakimi są: blizny, rozstępy, nierównomierny koloryt, starzejąca lub odwodniona skórą. Niestety często nie mamy na nie wpływu. Pojawiające się na naszych udach, brzuchach, piersiach i pośladkach wrzecionowate pasma  to nic innego jak zerwane włókna kolagenowe. Przyczyną ich powstawania jest nie tylko gwałtowne tycie, ale również problemy hormonalne, podłoże genetyczne czy zaburzenia funkcjonowania tkanki łącznej. Można zapobiec ich powstawaniu, zmniejszyć ich widoczność. Jednak jeśli już się pojawią to zostaną z nami na zawsze...



Opis producenta: Bio Oil jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry. Przygotowany, aby pomóc poprawić wygląd blizn, rozstępów i nierównego kolorytu skóry. Jego unikalna receptura, która zawiera przełomowy składnik PurCellin Oil™, jest także efektywna w przypadku skóry starzejącej się i odwodnionej.  

Blizny
Pomaga poprawić wygląd nowych i istniejących blizn.

Rozstępy
Opracowany w celu zmniejszenia możliwości wystąpienia rozstępów w trakcie ciąży, okresów szybkiego wzrostu u nastolatków, wahań wagi. Pomaga poprawić wygląd już istniejących rozstępów.

Nierównomierny koloryt skóry
Pomaga poprawić wygląd zmian pigmentacyjnych oraz przebarwień spowodowanych zmianami hormonalnymi, odbarwieniami skóry lub nadmiernym nasłonecznieniem.

Skóra starzejąca się
Pomaga wygładzić i wyrównać koloryt skóry z oznakami starzenia się i ze zmarszczkami zarówno na twarzy jak i na ciele.

Skóra odwodniona
Pomaga uzupełnić naturalną barierę lipidową skóry, która została osłabiona w wyniku działania niekorzystnych warunków atmosferycznych, wody o dużym natężeniu składników chemicznych, częstych kąpieli, wysuszającego działania klimatyzacji i ogrzewania.

Codzienna pielęgnacja
Zapewnia specjalistyczne, intensywne nawilżenie
Działa łagodząco po opaleniu
Idealny jako olejek do kąpieli
Skład:



Moja opinia:
Jeśli myślicie, że kosmetyk ten w czarodziejski sposób usunie wszystkie Wasze rozstępy, przebarwienia i blizny to jesteście w ogromnym błędzie. Po stosowaniu go przez dwa miesiące rano i wieczorem mogę stwierdzić, że jest wydajny. Zużyłam mniej niż połowę buteleczki. Stosowałam go jednak jedynie w kilku miejscach. Bardzo dobrze nawilża skórę, a swym działaniem i konsystencją przypomina oliwkę. Ma przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na skórze. Osobiście mam kłopoty z suchą skórą po wyjściu z kąpieli. Problem jest o tyle duży, że na rękach i nogach powstają mi rany. Gdy stosowałam produkt na najbardziej problematycznych miejscach, zdecydowanie stały się one zdrowsze i zyskały piękny połysk. Idealnie współgra z opalenizną. Kolejną zaletą jest szybkie wchłanianie. Zaraz po nałożeniu można wskoczyć w ciuchy, nie zostawia tłustych plam. Aplikacja również jest łatwa i przyjemna. Słowem podsumowania powiem tylko, że z olejkiem bardzo się polubiłam i na pewno sięgnę po kolejny. Polecam, ale cudów nie obiecuję. Samo nacieranie się nie sprawi, że istniejące niedoskonałości po prostu znikną. 



Pojemność: 60 ml
Cena: ok. 30 zł
Moja ocena 4/5


Prosukt przetestowałam dzięki:

21 komentarzy:

  1. Mam, stosuję i podobnie jak Ty, jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gąska i kosmetyki?:D brzmi sympatycznie:D produktu nie miałam póki co:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też sie zdziwilam, że między książkami znalazłam kosmetyki :)

      Usuń
  3. Wydaje m się, że może pomóc, ale samo smarowanie to przecież nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden kosmetyk nie sprawi, że niedoskonałości znikną, zwłaszcza rozstępy.
      Lepsze są ćwiczenia i dieta.

      Usuń
  4. Mam kilka blizn, które nie chcą mi zejść, więc muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie znam tych kosmetyków i o oleju slyszałam tylko w reklamie i na blogach paru czytałam w ostatnim czasie recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po przeczytaniu opisu już miałam nadzieję, że pojawił się produkt, który faktycznie pomoże na blizny, jednak z tego co piszesz, wnioskuję, że raczej nie opłaca się w niego inwestować;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żaden produkt nie sprawi, że blizny znikną, a produkt polecam - super nawilża.

      Usuń
  7. Przydałby się! Szkoda, że nic nie gwarantuje zniknięcie rozstępów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. uh... olejki maja to do siebie ze zawsze ich opakowanie jest tluste...

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tych olejów i uważam, że są dobre masz ciekawego bloga . Powodzenia w blogowaniu, Pozdrawiam Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie kusi ten kosmetyk. Siła reklamy robi swoje... Po ciąży zostało mi niestety troszkę rozstępów i fajnie byłoby się ich pozbyć. Niestety pewnie nie ma na to złotego środka, a szkoda ;). Może jednak się skuszę, skoro piszesz że jest wydajny i świetnie nawilża. Trochę drogi, ale jeśli ma mi starczyć na długo, to powinno się opłacić ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Po dwóch miesiącach stosowania, gdyby rzeczywiście coś naprawiał, to już by się dało zauważyć. W takim razie, w sumie cieszę się, że go nie kupiłam (a miałam w planie). Oczywiście, nie wierzę, że rozstępy znikną czy nawet zmniejszą się, ale dobrze jest utrzymywać taką "pooraną" skórę w dobrej kondycji jak najdłużej, bo właśnie partie z rozstępami najszybciej zaczynają się starzeć :-/

    OdpowiedzUsuń
  12. Żaden kosmetyk w cudowny sposób nie ''usunie'' naszych niedoskonałości ciała. Mimo to od czasu do czasu stosuję produkty z powyższej firmy i bardzo je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  13. przypomniało mi się że moja koleżanka go na nogi na pięty stosować zaczęła z braku efektów gdzie indziej;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena trochę za wysoka, gdy większości opisanych rezultatów brak.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię się mazać żadnymi balsamami i oliwkami :) masz rację najlepsze są po prostu ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam, ale w zasadzie w niczym mi nie pomógł, jakoś się z nim nie zaprzyjaźniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama borykam się z problemami jak chociażby rozstępy czy cellulit, a z racji tego, że tego produktu jeszcze nie znam i piszesz o nim dobrze, to chyba się sama skuszę na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).