26 wrz 2013

W moim magicznym domu..




Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam sałatki z fetą. Pychota, a tak mało do szczęścia potrzeba: sałata/kapusta pekińska, ogórek, pomidor, kukurydza no i oczywiście feta ;) Do tego własnej roboty sos czosnkowy. Następnym razem dorzucę jeszcze kurczaka. Sasasasasa







Zainspirował mnie post Ani W. i sama postanowiłam dziś zrobić coś o podobnej tematyce. 
Uwielbiam wyszukiwać kolory, dobierać meble, odnajdywać ciekawe inspiracje. Chciałabym mieć swoje mieszkanie by móc urządzić je tak jak tego bym chciała. Niestety nie mam, ani własnego mieszkania, ani pieniędzy, więc moje marzenia kończą się na wędrówce po necie i wyszukiwaniu ciekawych rozwiązań. Zapraszam ;)









Oczywiści takiego mieszkania jak na tych zdjęciach raczej nigdy nie będę miała, ale pomarzyć można. Chciałabym szczególnie mieć dużą wannę i biblioteczkę :)

14 komentarzy:

  1. Och, ta biblioteczka... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taka ogromna półka z książkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka biblioteczka to marzenie!
    Feta... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  4. jako przyszła projektantka uwielbiam takie posty i inspiracje dotyczące wnętrz ;)
    strasznie mi się podoba 5 zdjęcie, ta kuchnia i barek.
    nie jestem fanką fety :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sałatki <3 Ostatnio eksperymentuję i robię ich bardzo dużo :) Z fetą też uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak sobie też marzę o tym by mieć ładnie w swoim domku, tyle fajnych rzeczy jest ale funduszy brak :/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje, ja w simsach się bawiłam w projektowanie wymarzonego domu heheh :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam fetę! Chciałabym mieć taką bibliotekę;D Cuddoo!
    Mi ostatnio podobają się czarno-białe wnętrza. Np. ściany pomalowane na biało i czarne dodatki+meble (albo odwrotnie;D) no i drewniane wnętrza też są klimatyczne;)
    Pozdrawiam!
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno, ale mi zrobiłaś smak na taką sałatkę, uwielbiam te składniki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku widzę, seledyny, fiolety i czernie czyli kolorki królujące w moim domku :D Ale gdzie nam do tak obszernych wnętrz, a ta biblioteczka , ach :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło że o mnie wspominasz :-) Też marzy mi się biblioteczka w domu! A ściana na trzecim zdjęciu od dołu genialna :-) Sałatki rzecz jasna kocham ponad wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę wskoczyć do tej wanny ^^ i ej: nigdy nie mów nigdy! :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).