23 wrz 2013

DIY

Drodzy moi. Chyba wraz z pierwszym dniem jesieni złapała mnie chandra. Na jakiś czas przyjechałam do Słupska. Sama nie wiem jak długo tu zostanę. Dobijają mnie zbliżające się urodziny. Ne lubię tego dnia. Mało kto o nim pamięta, jeśli fejsbuczek nie przypomni. Ten dzień uświadamia mi tylko, że jestem co raz starsza. Nikt do mnie i tak nie przyjedzie bo wyprowadziłam się daleko od znajomych. 
W jesienny nastrój wprowadza mnie też moja praktyka, co do której mam coraz większe wątpliwości.
Nie mam przygotowanych dla Was zdjęć, bo nawet ostatnio tego nie chce mi się robić.
Zostawiam Was z DIY











Spodobało Wam się coś? Mnie osobiście zainspirowało ostatnie zdjęcie :)

20 komentarzy:

  1. Jakie inspirujące zdjęcia ! ;)
    Świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie inspiracje :-) Serce utworzone ze zdjęć najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki cudowne.
    Lubię posty z DIY, bo zawsze coś mi wpadnie w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa, denerwuje mnie jak w urodziny na Facebooku mam tysiąc życzeń, a w realu zaledwie kilka :/
    Takie serce ze zdjęć widziałam już parokrotnie i chciałabym kiedyś takie samo u siebie stworzyć.
    A mnie się to ostatnie zdjęcie nie wyświetla :/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, znam to z tymi urodzinami :D przed swoimi wyłączam datę urodzin i już. Ostatnie zdjęcie faktycznie fajne, aż mi się nasunął pomysł na ścianę w moim mieszkanku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasłonka z płyt? genialny pomysł:) i serduszko ze zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takim ludziom, którzy potrafią wyczarować coś z niczego, talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te inspiracje są naprawdę mega!
    Mam nadzieję, że chandra przejdzie. Co takiego dzieje się na tych praktykach?
    Kiedy masz urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie tez zawsze w pewien sposob stresuja moje urodziny... hmm, nie bedzie zle, na dobra sprawe nic sienie zmieni :)
    lubie takie inspiracje DIY, najbardziej podoba mi sie dekoracja z plyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie zainspirowało serce ze zdjęć i kocie łapki na pazurkach :) jesienna chandra dopadła cie pewnie przez ta pogodę, mam nadzieje, że szybko wróci do Ciebie dobry humor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za szkołą i za studiami zazwyczaj się tęskni. :)
    Sama mam za sobą oszustwo i to osoby, która podpisała ze mną umowę o pracę, więc niby nie miałam się czego bać. Ale miejmy nadzieję, że u Ciebie będzie dobrze. Musisz udawać, że jest ładnie, pięknie, uśmiechać się, aby wiedziała, że jesteś osobą, która wprowadza dobry nastrój. Ale dlaczego sądzisz, że Cię nie zatrudni? Słyszałaś coś o niej, jakieś pogłoski, plotki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Drzewko i zegarek są świetne ;)
    Też nie przepadam za swoimi urodzinami:(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły :)
    o moich tez mało kto pamięta urodzinach .. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie marudź! Urodziny to piękny dzień, jest co świętować :)
    Nie daj się chandrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to był, jest i będzie do dupy dzień..

      Usuń
  15. Kocie mani, super, wypróbuję ;) A ostatnio kombinuję, co na ścianę do pokoju córy i własnie trak myślałam nad takim zegarem z ramkami, albo drzewkiem z ramkami, bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekające są te paznokcie z kotkami i bransoletka ze śrubek. Gdyby tylko chciałoby mi się coś takiego robić... ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne DIY, szczególnie kotki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).