20 wrz 2013

Ileż cudów przegapiamy czekając na... cud.

Ostatnio nie mam na nic czasu, ani chęci. Od 10 dni jestem na praktykach które z 4 h przemieniają się niemal co dzień w 6-7. Nie widziałam rodziców od miesiąca.
Zamówiłam dziś książki ze strony ZNAK. Polecam Wam serdecznie, w cenie 19.90 kupujecie pakiet 3 książek. Teraz to już nie jest zimno, teraz pizga złem. Co za tym idzie przyda się kocyk, herbata i dobra książka.
Z racji, że nie mam nic kreatywnego dziś do powiedzenia i nie wyspałam się zostawiam Was z kilkoma moimi zdjęciami.
Pozdro!
M.







Płyta "Must have" !!!


Polecam :)

17 komentarzy:

  1. Skuszę się na promocję znaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać książki <3 Jakie piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Promocja kusząca:)

    Świetne zdjęcia:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia robisz! Zachód słońca jest przepiękny! :-) A Znak to moja ulubiona strona, z której zamawiam książki, uwielbiam to wydawnictwo za świetne promocje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę więc wytrwałości i dużo pogody ducha! Niech humorek wraca. Zdjęcia są piękne.
    ____________
    Jasne, rzecz gustu. :)
    Cieszę się, że dotarła, wysłałam ją od razu w dzień roboczy po odebraniu Twojego maila z adresem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety jak prowadzi się taki intensywny tryb życia , to zostaję mało czasu na prywatne sprawy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :)
    Zimno niestety jest, także w takie dni to tylko zaszyć się w domu z dobrą książką, a promocja ZNAKu rzeczywiście niezła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Róże + zachód słońca + morze = mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki zachód słońca :))) bajka :) a fota z tym statkiem super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczka ja piękna w swojej delikatności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zerknę na stronę 'Znak':)
    Pogoda rzeczywiście dupowata:/ ja znów walczę z przeziebieniem:/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne jest to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są bardzo kreatywne i piękne. A z tymi praktykami to troszkę cwaniakują ;/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).