5 lis 2022

Czaromarownik 2023


 

Tytuł: Czaromarownik 2023

Autor: Praca Zbiorowa

Wydawnictwo: Kobiece

Gatunek: kalendarz

Liczba stron: 264

Premiera: 12.10.2022

 


Kalendarz to jedna z najważniejszych rzeczy w mojej torebce, założę się, że nie jedna z Was uważa tak samo. Lepiej zapisywać wszystkie notatki, złote myśli i sprawy do załatwienia, w jednym miejscu, niż mieć je porozrzucane na różnych karteluszkach, które z czasem i tak pogubimy. „Czaromarownik”, to kalendarz na 2023 rok, który został stworzony przez Wydawnictwo Kobiece, z myślą o płci pięknej.

 



Nie jest to zwykły terminarz, ponieważ zawiera szczyptę magii. Każda z nas potrzebuje jej, by poczuć się wyjątkowo. To już kolejna edycja tego wyjątkowego kalendarza, tym razem różni się on jednak treścią, wyglądem oraz formą, od tych ukazujących się w poprzednich latach. Znajdziemy w nim ciekawe artykuły oraz porady, poznamy na przykład magiczne napoje mocy każdego ze znaków zodiaków, kolory w magii, przepis na olejek przynoszący szczęście, czy też wykorzystanie kamieni do ochrony. Nie mogło zabraknąć oczywiście również magicznego horoskopu. Jest to połączenie organizera z poradnikiem.

 



Kalendarz zawiera dużo miejsca na notatki przy każdym dniu w roku, jak i na końcu [pozycji, nie zabrakło imienin, ani zakładki. Piękna okładka przyciąga wzrok. Czaromarownik spodoba się szczególnie miłośniczkom czarów i horoskopów, ale nie tylko. Osobiście nie wierzę w takie rzeczy, ale ten kalendarz według mnie jest praktyczny i zawiera interesujące mnie ciekawostki.

Serdecznie polecam.


Post powstał przy współpracy z:


8 komentarzy:

  1. Myślę, że taki kalendarz jest przydatny. Jakie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kalendarz i na pewno będę z niego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsunęłaś mi pomysł na świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękny i bogaty w informacje. Jedyne, co mi w nim przeszkadza, to układ dni, zwłaszcza sobót i niedziel oraz zbyt małe czcionki jakimi są wydrukowane nazwy miesiąca przy każdej dacie. Mam poprzednie wydania, więc wiem, że są to jedyne niewielkie minusy. Poza tym kalendarz zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. kalendarz nie musi być nudny i sztywny! Pięknie wydany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oprawa graficzna super;) i no koci model w tle 10000% do zarąbistości tego czaromawnika:D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).