22 paź 2024

Podążaj za księżcem - James Norbury


 

Tytuł: Podążaj za księżycem

Autor: James Norbury

Wydawnictwo: Albatros

Gatunek: literatura dziecięca

Premiera: 9.10.2024 r.

Liczba stron: 176




Amaya jest szczenięciem, które zagubiło się w górach. Gdyby nie to, że spotkała mądrego, starego wilka, zginęłaby zabita przez inne zwierzęta, które niestety nie są nastawione do innych tak przyjacielsko, jak ona. Suczka rozpoczyna wędrówkę ze swoim nowym przyjacielem, który nie tylko uratował jej życie, lecz również stał się jej przewodnikiem. Razem wytrwale podążają w stronę księżyca, a wyprawa ta nie należy do łatwych. Co czeka ich na jej końcu?

Ta książka, tak jak i poprzednie powieści autora, nie mają dużo teksu. Można ją przeczytać w pół godziny, albo można powoli ją sobie dawkować. Podziwiać piękne ilustracje, które również zostały wykonane przez autora i pokontemplować nad każdym zdaniem, jakie zostało zawarte w opowieści. Te słowa skłaniają do myślenia, a za filozoficzną otoczką, można znaleźć głęboko ukryty sens.

Niektórzy, choć pojawili się w naszym życiu na krótko, pozostawili w naszym sercu ślad i jest zupełnie inaczej, niż zanim ich poznaliśmy. Mam na myśli nie tylko ludzi, lecz również zwierzęta. To jest miłość. Coś, co nie umiera w nas, nawet gdy ktoś, kogo kochamy, odszedł. Z tej książki możemy wyciągnąć wiele przemyśleń, a najpiękniejsze jest to, że każdy z nas może interpretować ją na swój sposób.

„Podążaj za księżycem” jest piękną, wzruszającą historią o sile przyjaźni, o niepoddawaniu się, o dążeniu do celu, ale również o byciu cierpliwym, a także odpuszczaniu i pozwoleniu by życie samo zadecydowało o przyszłości. Sięgając po tę pozycję, wiedziałam, czego się mogę spodziewać, ponieważ czytałam poprzednie książki autora i wszystkie zachwyciły mnie równie mocno. Wracam czasami do nich, otwieram losową stronę i spędzam nad nią chwilę, pozwalając, by moje myśli biegły swoją drogą, tak na pewno będzie również z tą pozycją.

Poza wartością, którą za sobą niesie ta książka, należy również wspomnieć o jej pięknym wydaniu. Twarda oprawa, wspomniane wcześniej przeze mnie piękne rysunki, zakładka, wklejka, minimalizm. Za każdym razem jestem pełna podziwu, jak piękne dzieło stworzył James Nesbury i gorąco zachęcam Wam do sięgnięcia zarówno po nie, jak i po jego wcześniejsze pozycje.


Post powstał przy współpracy z:

Albatros Wydawnictwo - Wydawnictwo - WP Książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).