2 lut 2013

Rock'n'roll umarl, rock jest martwy stary...

"Jak ja nienawidzę Twojej generacji.."


Jakoś mnie tchnęło do rysowania. W końcu po sesji to co mam robić? Magisterkę pisać, a nie głupoty w głowie mieć. Obrona zbliża się wielkimi krokami, a ja jestem w czarnej dupie. 
Stwierdzam, że dzisiejsza muzyka jest smętna, głośna i monotonna. Dosłownie banalna, lekkostrawna papka. Sama komercja i w kółko powtarzający się schemat: siła decybeli łup..łup, a na teledyskach gołe dziewczyny. Brakuje mi starych dobrych nut. Uwierzycie lub nie ale pamiętam czasy gdy na MTV leciały piosenki. Teraz skacząc po kanałach nie dziwie się, że mass media robią sieczkę z mózgu nastolatkom. 
Muzyka to sztuka organizacji struktur dźwiękowych w czasie. Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko Ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu. 


14 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Toba w 100 procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W domu nie mam siły przebicia iestety... Jestem skazana na sieczkę, którą i dziewczyny i mąż tłuką na okrągło. Mi pozostają słuchawki i np. zapodane przez Ciebie bity, ktore jak nic trafiają w mój gust. Świetny rysunek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem w czarnej duuuu z licencjatem :P a kiedy się bronisz?
    Ładnie rysujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czerwcu ale do końca kwietnia mam zdać pracę

      Usuń
  4. Dlatego nie oglądam telewizji ^^ na jutubje można znaleźć dużo dobrej, dzisiejszej muzyki, zarówno tworzonej pod oldchool jak i elektronicznej (ale nie łupanki!)
    Goofy rulz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. powtorze sie, ale dla mnie ten rysunek to mistrzostwo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna piosenka, lubię ją. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląd bloga ! Musiałaś włożyć w to dużo wysiłku ☻. Piosenka cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no na temat niektorych teledyskow to az sie nie chce wypowiadac potem młode dziewczyny myślą ze to jest fajne i sie tak zaczynają zachowywac i ubierac, normalnie wiekszosc teledyskow powinna byc puszczana o poznej godzinie no ale po co skoro to sie im super sprzedaje.. ehh.. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też brakuje mi dawnego MTV. teraz jest niewarty uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak przeslicznie, rysuj wiecej! :O ja uwielbiam stara muzyke, rocka, rap... dzis to juz "nie to samo", tylko Pitbull wykrzykujacy nazwy miast i "mr Worldwide" :p so much fun. tesknie tez za latami '90 w muzyce hiphopowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny rysunek! To Twoje dzieło?
    Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).