9 wrz 2013

Tak jak niebo bez gwiazd, jak bez skrzydeł ptak

Powróciłam ze zdjęciami. Jak się domyślacie w końcu dorwałam się do mojej Baśki (w gwoli ścisłości mówię o laptopie) Przedstawiam Wam zatem zaległe fotografie :) Za kilka godzin kończy się pierwszy etap konkursu fotograficznego, trzymajcie za mnie kciuki :)



"Bądź dzieckiem jak najdłużej, jak dziecko baw się i śmiej i kochaj tak jak dziecko i serce dziecka miej"



Wschód ma sens, a zachód znaczenie



'Przyjaciele są jak gwiazdy na niebie... czasami ich nie widać ale zawsze wiesz że tam są..




"W świecie gdzie nikt nie kocha róż, na zawsze ktoś pozostał sam"



"Dobre momenty jak fotografie zbieram w swej głowie jak w staraej szafie"





Moja kochana mama


Jeśli podobają Ci się moje zdjęcia 
:)

17 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :)
    Śliczne są te Twoje fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to z efektem deszczu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie zdjęcia, nad morzem jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście,że trzymam kciuki, 2 zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tobie również, bo widziałam, że też bierzesz udział :)

      Usuń
  6. uwielbiam Twoje zdjęcia, mają w sobie to coś :)):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, zachód słońca najlepszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, robisz śliczne zdjęcia :)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor oczu na pierwszym zdjęciu <3 Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki, bo jesteś mega uzdolniona! pozdrów Mamę i... Baśkę :D też muszę swojego kompa jakoś nazwać, haha

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie wspaniałe! zdjęcie gwiazd to mistrzostwo, gratuluję efektu zachwyca! zdjęcie deszczu też wspaniałe! piękny zestaw wakacyjny :) pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany to rozgwieżdżone niebo mnie zauroczyło, przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :) piękne oczy :) i uśmiechnięta mama , cóż chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia, napatrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka mama opalona :)
    a kolor oczu masz cudowny...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).