30 kwi 2014

Kwiecień w obiektywie

To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc pod względem mojej akcji z aparatem ;) Zapraszam serdecznie


1.04
Księżyc w pełni ;)


2.04
W końcu trochę kryminałów ^^


3.04
Zachciało mi się rysować, a w całym domu znalazłam tylko mazak, który jako tako nadawał się do tego (wszystkie moje ołówki zostały w Słupsku)


4.04
Kwiateły od P.


5.04
Poszedłem z Małą pod molo (Sopot)


6.04
Wiosna, czujesz to?


7.04
Siema, siema :)


8.04
Clown..zakochany clown (chwile później się do mnie uśmiechnął ^^)


9.04
Rysunki od Pati i Maćka :)


10.04
Małe pudełko, a tyle radości ;)


11.04
Coraz więcej dobrych wspomnień :)


12.04
siedemnaście.


13.04
Pierożki drożdżowe z kurczakiem


14.04
Tyle szczęścia ^^ Kolejne w drodze


15.04
Nasza mała "plantacja" na balkonie :)


16.04
Tak drogie Panie powinno być :)


17.02
Panna A. i Panna M ;)


18.04
Taki sobie kwiateł


19.04
Rokitki


20.04
Gąskowy kosmyk ;)


21.04
Święta, święta i po świętach


22.04
Kolejna do recenzji ;)


23.04
My name is Jack..Jack Sparrow..


24.04
Kopytko


25.04
Wchodzę do łazienki, a tam Jacek robi toaletkę w umywalce..sorry no..


26.04
No właśnie!


27.04
Kotleciki  piersi kurczaka, papryki i pieczrek


28.04
Białe łabędzie po niebie płyną..


29.04
"Niech płomień płonie człowieku..!" ~Grubson


30.04
Moje, moje, moje ^^



Tak wyglądał mój kwiecień, a jak wyglądał Twój?




PODPIS 
  Photobucket Photobucket Photobucket

10 komentarzy:

  1. Miesiąc w obiektywie to naprawdę świetny pomysł na posta! Zdjęcia z kotem najbardziej mnie zajęły, jest niezwykle fotogeniczny ;) Widzę, że miesięcznie przewalasz kilogramy książek, w tym dużo również przeze mnie lubianych kryminałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to już siódmy miesiąc jak robię takiego posta ;)
      Kryminały to moje ulubione książki ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia , piękna jest ta Twoja kicia ; * .

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie pod molo miażdży! *.*
    oczywiście standardowo jestem fanką zdjęć z Jackiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek w umywalce zabójczy :) Tyle książek :) Aż nabrałam ochoty, żeby kupić coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Kot przecudny :), książki wspaniałe! :) Też uwielbiam kryminały ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Księżyc w pełni" wymiata! Zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęciowe posty są najlepsze :-) Kotek przepiękny, aż zachciało mi się mieć kota ;-) Do mnie też idą kolejne książki ze znaku, kwiecień służył książkowym zakupom ;-) Zdjęcie molo niesamowite! :-) Pierożki drożdżowe brzmią pysznie, a o tych kotlecikach z kurczaka zapomniałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).