23 gru 2019

Hot Noty Avon

Ostatnio w ramach akcji "Hot Noty" miałam okazję przetestować trzy produkty: szminkę, lakier do paznokci oraz maseczkę.
 
 
Na jakie kolory lubicie malować usta? Stawiacie na klasyczną czerwień, nudziaki, czy brązy? A może preferujecie róż? Bez względu na to, jakie kolory wybieracie, polecam Wam najnowszą kolekcję szminek od AVON Polska.
Prócz różnorodności barw uzyskacie również trwałość i dobrą jakość. Odcień, który wybrałam, jest idealnym zwieńczeniem mojego makijażu.

 
Macie już wybrany lakier na Sylwestra? Ja już chyba mam swój typ. Mark Gel Prism "Black Magic" idealnie pasować będzie do mojej kreacji. Wystarczy tylko jedna warstwa, by pokryć całą płytkę paznokcia bez prześwitów, szybko schnie i jest trwały. Brokatowe drobinki dodają uroku i sprawiają, że nie jest to zwykły czarny lakier. Z takimi paznokciami będziecie błyszczeć jak gwiazdy 😊


A maseczki lubicie? Ja uwielbiam wszelakie, te w płacie, bąbelkujące, z glinką, peelingujące, żelowe, piankowe, zawiesinowe... no kocham wszystkie! Wieczór z maseczką, to takie małe spa dla mnie i dla mojej cery.
Tym razem miałam okazję testować Platinum Glow Double Layer Foil Sheet Mask, czyli rozświetlającą metaliczną maskę do twarzy w płacie i jestem zadowolona, zapewnia ona intensywną pielęgnację, a skóra po niej jest miękka i miła w dotyku. Idealnie nawilża. Miałyście okazję testować?
 
Więcej informacji o produktach znajdziecie tutaj <klik>


Za możliwość przetestowania kosmetyków serdecznie dziękuję:
https://www.avon.pl/

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolorek pomadki. No i oczywiście maseczkę i muszę przetestować. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię maseczki, których nie trzeba zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja usta nawilżam jedynie bezbarwną pomadką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mogłabym użyć tej pomadki albo maski na twarz :D cieni mam już tyle, że hoho :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie to akurat są z Bourjois Paris i nie ma tu o nich mowy :p

      Usuń
  5. Podoba mi się kolor tego lakieru do paznokci. Maseczkę może sama przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej ciekawi mnie maska do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ogólnie bardzo lubię produkty AVONu, szczególnie właśnie kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam się z Ajvonem.. znam tylko markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki z Avonu, więc tych szminek jestem ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy odcień lakieru do paznokci, faktycznie idealny na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).