16 mar 2021

W obiektywie - luty 2021

Z ciekawszych rzeczy: musieliśmy się przeprowadzić, nic w tym mieszkaniu nie działa tak jak trzeba, ale to tylko rok, a na budowie mamy już oka i drzwi, w kocu wygląda to jak dom. Te drzwi mają dla mnie charakter symboliczny :)

 Jesteście srokami? Lubicie biżuterię?

 Ile to się człowiek musi namęczyć, żeby zrobić tę kroplę, kiedy nie ma przy sobie pomocnika :p

Fajny sposób na spędzenie razem czasu [roawiajMY]

Lekka nie zobowiąująca lektura [recenzja]

Kawka w towarzystwie książek

Zamieszałam i powypadały literki...

Takie tam półeczki ;)

Są tu wielbiciele kotów? <recenzja>

Schody do nieba

Nowe okulary

No macie swojego eleganta, bo bez niego podsumowanie miesiąca stracone :p

Mąż stwierdził, że wyglądam jak ciotka klotka czekająca n autobus xD

Autobus nie przyjechał, idę z buta

Nie zauważyłam tej kropli, gdy robiłam zdjęcie...

Eee stara czekaj, też idę!

Zmęczyłam się, przycupnę sobie na chwilę

Na skraju Wejherowa

Chciałam oświetlić sobie drogę, ale zapomniałam zapałek

To chociaż kawy się napiję

Nawiało mi jakiegoś dziadostwa z lasu :p

Przebrałam się i dalej idę

Zapałki się znalazły

A sruuuu... podrzucę sobie biały zasrany śnieżek

Babie Doły

Łapcie ode mnie serduszko w ramach pozdrowienia

Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać

Sparks jak zawsze w formie <recenzja>

Czytelnicze podsumowanie lutego:

9. Dublerka - B.A. Paris i inni
10. Dywan z wkładką - Marta Kisiel ★★★★☆
11. Powrót - Nicholas Sparks ★★★★★
12. Sławne koty i ich ludzie - Heike Reinecke, Andreas Schlieper ★★★★☆

 

A jak tam Wasz luty?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego marca!

14 komentarzy:

  1. mnie oczywiscie urzekła ta ciotka klotka czekajaca na autobus :D a kropli w kawie nie probowalam robicn nawet, gdy towarzyszyl mi pomocnik :D tez mamy gry na wspolne wieczory. polecam rozszerzona wersje 'gry malzenskie' sa tam smieszne pytania, cos w stylu kalambur i ogolnie duzo fajnych zadan ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia są super ale ta z kotem najlepsza :) no i te widoki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysłowe zdjęcia, najbardziej jak zawsze spodobało mi się zdjęcie z korkiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są śliczne. Leniwy kot oraz zdjęcie na ławeczce przykuły najbardziej moją uwagę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, ale co innego mogłam napisać, co miesiąc komentując na twoim blogu zbiór pięknych zdjęć z danego miesiąca. Hipnotyzujący kociak. Nie wybiorę jednego, u mnie luty wypadł dobrze pod względem czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Są przepiękne i takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mie chcę się powtarzać, ale muszę. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze piękne kadry! To wspaniale, że Wasz dom zaczyna wyglądać jak dom :) Ja chyba nie miałabym siły na budowę domu. Prędzej odkupiłabym już gotowy.
    Sroką bywam! W przypadku biżuterii minimalizmu nie uznaję. Też czytałam tę powieść Sparks'a i byłam z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje zdjęcia. Serio. Są takie klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i kiciuś oczywiście skradł całą uwagę :) A mąż niech tam siedzi cicho :D :D :D Oni zawsze mają coś do powiedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że też lubisz ładne filiżanki. ;) A jaki kotek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia z filiżankami.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).